❤❤❤Ok. Bara en tanke. Det känns, för en utomstående, som att du så väl skulle behöva komma på ett sätt att få göra en nystart. Kram!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
❤❤❤Ok. Bara en tanke. Det känns, för en utomstående, som att du så väl skulle behöva komma på ett sätt att få göra en nystart. Kram!
Jag har faktiskt aldrig haft just Facebook, men vet hur svårt det kan vara att låta bli att läsa saker som man bara mår dåligt av. Så jag är imponerad av den självdisciplinen.Jag inaktiverar gärna när det blir för mycket. Det finns så mycket skit där och människor vet verkligen inte vad källkritik är. Helt otrolith så korkade människor det finns, om man får säga så...
Jag gar bara fb för atr släkt mm vill veta vad som händer k mitt liv. Alla bor långt bort.
Söka på roliga hästvideor på YT?Någon som är vaken änu?
Vet inte vad fan jag ska göra nu..
Ring mig om du behöverNågon som är vaken änu?
Vet inte vad fan jag ska göra nu..
Vi kan komma och gå med dig någon dag om du vill? PMa isf!Jag kan inte åka någonstans för jag är i karantän. Jag får panik.
Jag har sån panikångest så jag kräks. Det får bli en långpromenad, lång lång. Har inget annat alternativ..
Jag provar med MessengerSnälla, jag är väldigt orolig efter att jag läst vad @Jen80 skrivit i natt. Finns det någon som kan titta till henne?![]()