Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas alla som gett sig på @Jen80 skäms rejält. Det borde rätt snabbt ha framgått att det inte var någon scam utan att flera Bukefalister faktiskt visste vem det gällde även IRL, inte bara online. I sådana här lägen ska man vara JÄKLIGT försiktig innan man börjar häva ur sig saker till höger och vänster.
Det flesta på Buke är trots allt kvinnor och bete att sig så svinigt som den del gjort när en medsyster blivit utsatt för något sådant här är vidrigt. Vi kvinnor behöver stötta varandra, inte bryta ner.
Är väl bra att folk undrar? Det är bättre att fråga så man vet än att undra och tro.
Men har detta överhuvudtaget skrivits i en tråd? Har massa inlägg raderats här? Jag förstår inte känner jag.Livstids avstängning från Buke är för milt straff.
Jag har sett i tidigare trådar att en del användare gett sig på @Jen80 och det var då jag började skriva till henne för flera år sedan, jag hatar mobbare. Tydligen så snackas det fortfarande skit om fina @Jen80 av missanpassade existenser.Men har detta överhuvudtaget skrivits i en tråd? Har massa inlägg raderats här? Jag förstår inte känner jag.
Det är ju helt förskräckligt om Jen80 blir mobbad av bukefalister, på nätet eller IRL. Men så länge det inte skrivs elaka saker i trådar kan nog knappast någon stängas av. Det är inte mot någon lag eller regel att inte tro på nåt som skrivs i en tråd, däremot vore det ju för jävla vidrigt om de satt och sabbade tråden med det.
Det fattar ju även jag, men helst skulle jag ju doppa dem i tjära och fjädrar när jag ändå får önsketänka.Det är ju helt förskräckligt om Jen80 blir mobbad av bukefalister, på nätet eller IRL. Men så länge det inte skrivs elaka saker i trådar kan nog knappast någon stängas av. Det är inte mot någon lag eller regel att inte tro på nåt som skrivs i en tråd, däremot vore det ju för jävla vidrigt om de satt och sabbade tråden med det.
Men vad är det för fel på folk?det finns vissa här på buke som tror att hela den här tråden är en bluff, bara för att Jen glömde inloggningen till sitt anonyma konto
Jo.Men så länge det inte skrivs elaka saker i trådar kan nog knappast någon stängas av.
Men, vad fan......Det har kommit till min kännedom via olika vägar att det finns vissa här på buke som tror att hela den här tråden är en bluff, bara för att Jen glömde inloggningen till sitt anonyma konto.Ni som sprider det ryktet är ena jävla rövhattar som sparkar på folk som ligger!! Mår ni bra av att mobbas och få någon som precis klarar av att leva att må ännu sämre om allt?
Och nej, det är inte bara från Jen som jag hört detta utan rykten sprids, även online.
Jag har haft kontakt med Jen utanför buke från start och jag garanterar att det inte är några lögner inblandat någonstans. Det är bara en väldigt rädd och trasig tjej som förtjänar mer än att bli misstrodd av rövhattar!![]()
Du ska absolut inte behöva bevisa något här, men jag förstår om du gör det.Det är sant!!! Hoppas bildbevisen syns!!!
Jag är verkligen jätteledsen över att inte bli trodd, bara för att det ska vara just jag? Att jag är fruktansvärt otursförföljd och har varit i hela mitt liv tycker jag faktiskt inte ska behöva göra att jag blir misstrodd, av människor som dessutom inte ens har träffat mig.
Jag är ett jävla vrak över allt som hänt, jag försöker bara överleva Jag vågar inte ens handla själv!!!!
![]()
Utredaren ringde mig i förmiddags. Svaret från SKL har kommit och som hon själv misstänkte så hade det gått för lång tid för att hitta spår. Vilket är jävligt tråkigt! För nu står jag på ruta ett igen. Hon ringer tillbaka i eftermiddag när hon pratat med mitt målsägandebiträde.
Förstorade upp bilderna du lagt ut nu i efterhand och ser att en hel del information framgår utifrån dom.Du ska absolut inte behöva bevisa något här, men jag förstår om du gör det.
Det är lätt när man blir desperat och känner att man måste.
Jag är inte så insatt i dina svårigheter mer än att jag läste om någon diagnos för massor med år sedan.
Om det stämmer förstår jag att du har haft ett helvete för folk är så jävla fördomsfulla och har massa åsikter hit och dit grundat på absolut ingenting.
Jättetråkigt att du har fått ännu mer skit nu efter det här hemska som hände och dessutom om du fått det tidigare.
Styrkekramar om du vill!![]()
Har ju också haft kontakt med Jen utanför buke sen start.Det har kommit till min kännedom via olika vägar att det finns vissa här på buke som tror att hela den här tråden är en bluff, bara för att Jen glömde inloggningen till sitt anonyma konto.Ni som sprider det ryktet är ena jävla rövhattar som sparkar på folk som ligger!! Mår ni bra av att mobbas och få någon som precis klarar av att leva att må ännu sämre om allt?
Och nej, det är inte bara från Jen som jag hört detta utan rykten sprids, även online.
Jag har haft kontakt med Jen utanför buke från start och jag garanterar att det inte är några lögner inblandat någonstans. Det är bara en väldigt rädd och trasig tjej som förtjänar mer än att bli misstrodd av rövhattar!![]()
Det har kommit till min kännedom via olika vägar att det finns vissa här på buke som tror att hela den här tråden är en bluff, bara för att Jen glömde inloggningen till sitt anonyma konto.Ni som sprider det ryktet är ena jävla rövhattar som sparkar på folk som ligger!! Mår ni bra av att mobbas och få någon som precis klarar av att leva att må ännu sämre om allt?