Hur förvarar ni stallkläder?

Jag har turen att ha en alldeles egen friggebod till alla hästkläder och övrigt som hör till hästvärlden 😃 Lagom uppvärmt, och gott om plats för såväl kläder som sadlar, träns, schabrak, täcken mm som för närvarande inte används 👍🏻
 
Groventré som har dörr som stängs till resten av huset, andra i hushållet är allergiska så det är nödvändigt. Förvarar ett ombyte stallkläder i stallet också för de dagar jag åker direkt dit från jobbet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag blir tokig, det är hår överallt! Passar dåligt med allergi i familjen.. Behöver tips på kläder där pälsen inte fäster på. Gärna...
Svar
2
· Visningar
407
Senast: ylvalill
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
885
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 987
Senast: Enya
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 122
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Sojasås + katter
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp