Bukefalos 28 år!

Hur fräscha upp kyl/frys?

Rie

Trådstartare
Vi ska fixa till köket och då började jag fundera över kyl/frys. Har för mig att jag hört någonstans om någon som vaxade ytorna med bilvax. Kan det stämma?

Och vad gör jag med märkena efter magneter? Hur får jag bort dem?

Fram med tips som gör att våra vitvaror blir lika fina som allt det nya !
 
Sv: Hur fräscha upp kyl/frys?

Häftigt!
Dock tror jag inte att det passar i vårt kök.
Tanken är att få kyl/frys att se så nya ut som möjligt i "lacken".
 
Sv: Hur fräscha upp kyl/frys?

Tänkte bara berätta att jag vaxat kyl och frys med bilvax - efter att jag rengjort dem väl förstås. Och de blev jättefina.
 
Sv: Hur fräscha upp kyl/frys?

Har funderat på att hotta mitt kyl/frys med kontaktplast. Tycker vita vitvaror ser så trist ut :D
 
Sv: Hur fräscha upp kyl/frys?

En kompis till mig köpte wall stickers och klistrade på sitt fula (men väl rengjorda) kylskåp. Det blev riktigt snyggt men stiliserade växter som gick ända från golvet och upp!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 008
Senast: Grazing
·
Hemmet Någon jag känner hade översvämning i sin hyresrätt, en olycka. Denne anmälde det hela till värden och förklarade vad som hänt, mått skit...
2
Svar
38
· Visningar
3 612
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Ännu en sommar närmar sig och min lägenhet är varm. Det har i vår varit upp till 23-24˚ fast elementet är av. Har haft 23˚ i några...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 480
Senast: CaisaCax
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 728
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp