Hur gamla är ni?

Sv: Hur gamla är ni?

Jag har fyllt 22 år i, varit medlem sedan 2005 :O
Igår var det 2 månader tills mitt regg datum, jisses =)
 
Sv: Hur gamla är ni?

Fyller 27 i sommar. Varit medlem sedan stallet-tiden :)
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag blir 26 och har väl hängt här länge, säkert närmare 10 år nu under några olika nick.


edit: Såg att jag varit med nästan 10 år med detta nick, så lägg till några år till. haha
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag är 25 och har inga planer på att byta från ÄU till S även om jag läser en hel del där och även skriver någon gång då och då.
 
Sv: Hur gamla är ni?

Haha! Är rätt övertygad att vi gått igenom det fler gånger, en dag kanske det fastnar... :D
 
Sv: Hur gamla är ni?

Haha, vi har det va? Det kändes bekant på något sätt... Nåja, nu ska jag nog komma ihåg det :p
 
Sv: Hur gamla är ni?

Många 89:or här verkar det som, mig själv inräknat. Fyllt 24 i år. Känner mig som en 70årig tant ibland och som en osäker 14åring ibland. Åldern 24 ser väldigt konstig ut på pappret, jag skulle vilja kunna säga att jag är 22 hela livet. Jag läser nog ungefär lika mycket här som på senior, men orkar mest skriva i ytliga trådar för tillfället och de finns det fler av här ;)
 
Sv: Hur gamla är ni?

Jag är 27, senior för länge sedan :D

Har varit medlem sedan -96 :p
Inte med samma nick hela tiden dock
 
Sv: Hur gamla är ni?

Är 26år, medlem sedan ett antal år tillbaka dock bara 2år med detta nick..
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Viva
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 222
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp