Bukefalos 28 år!

Hur gamla är ni?

Jag är 50 år. Började rida på ridskola för 42 år sedan och red regelbundet de första 30 åren ungefär. Numera rider jag när andan faller på och tid finns, min ridhäst är min sjukgymnast...
Jag har haft egen häst sedan 1983. Har ingen aning om hur många jag har ägt, men eftersom jag fött upp 35 och ett flertal andra hästar passerat här, så gissar jag på 50-55+... Just nu äger jag 9 hästar mellan 2-31 år, varav en är långtidsutlånad till ridskolan i kommunen.
 
Jag är 38 år
Jag har ridit ca 10 år på ridskola
Jobbat sex månader i tävlingsstall (hoppning)
Kört travhäst och varit medryttare till 3 olika typer av hästar i perioder
Jag rider ca 4-5 dagar i veckan.
Jag köpte min första egna häst år 2011, en liten arab, och han är kvar. :)
 
Senast ändrad:
Jag är 30, har ridit sen jag var 12. Red regelbundet fram tills för 7 år sedan. Hade egen häst tills för 5 år sen. Har sedan dess varit medryttare/kusk sporadiskt. Har haft 2 egna hästar samt 5-6 foderhästar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 431
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 738
Senast: Johannna1
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
787
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp