Hur gör man???

L

Linabebis

När jag ska svara på ett inlägg så står det ju längst ner å alla inlägg svara på detta, citat-svar, snabbsvar ....Sak jag trycka på svara på detta då om jag vill lägga in ett inlägg eller är det riktat till just den personen då?? Förstår ni vad jag menar???Ja vill ju bara svara skriva ett inlägg om alltihop.... O så en sak till vad menas med när vissa skriver *lånar knapp* tacksam för svar alla bukisar...Är inte så haj på sånt här... :o
 
Sv: Hur gör man???

Du ska trycka på "svara på detta" på det inlägg du vill svara på :)
 
Sv: Hur gör man???

Vill du bara lägga fram en synpunkt så skriver man oftast "lånar knapp" eller liknande för att poängtera att inlägget inte är riktat till någon speciell.
 
Sv: Hur gör man???

Tack för alla svar.. :love: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: .då vet ja...man är ju inte så smart!!!
 
Sv: Hur gör man???

Alla är vi barn i början, med tanke på ditt användarnamn kanske du är mer än genomsnittet? *retas lite* ;)
 
Sv: Hur gör man???

Det är min lilla pålla som kallas så...........o hon e min bebis....
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 997
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 409
Senast: Madalitso
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 309
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp