Hur hämta upp nån på Arlanda?

Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Men då måste det vara längesen du var där? Flera flygbolag än så har gått därifrån än så.
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Nä, det var i maj. Men det var nån omorganisering precis då. Jag vet att det tidigare har gått många fler där, eller tidigare var det snarare inomeuropeiska flighter där och "over seas" + charter på 5an, men just i maj minns jag väl att det bara var två bolag som flög där. Det var när AF1 var på Arlanda en sväng så det snackades på terminalen om den skulle stå i närheten eftersom det inte var så mycket plan på 2an just då.
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Du vet ju varifrån han kommer och när ordinarie landningstid är, så då är det inte svårt att lista ut vilken flight det är! Gå in på Swedawias hemsida, ankommande utrikes och kolla, dock är det ju inte säkert att han kommer med direktflyg.... Kolla det!
Jag skulle kolla strax efter start att dom kommit iväg i tid.
Från landning tills dom kommer ut genom dörrarna tar ca 30min om man har baggage på en så stor flight, så det är ingen panik bara för att dom har landat!!
Jag har noll koll på parkering då jag bor 10min därifrån och mina vänner snällt får packa sig ut så sitter jag kvar i bilen :-P
Vägarna går runt motsols, braatt tänka på när man irrar runt :-)
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Märkligt. Jag flög Air Berlin från tvåan i maj. Det var inte det ena av två då heller.
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Då hade väl min handledare på Bring fel då, jag bara går efter den infon han gav mig, men det är ju inte skrivet i sten! :)
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Är inte Bring ett fraktbolag? dom har en egen "vinge", tror att det är gamla trean...
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Du har säkert koll på flygrutten, men SAS trafikerar inte sträckan LA - Stockholm. Så flyget kommer ngnannanstana ifrån. Tänkte som tips när du försöker hitta flighten. London eller Chicago brukar vara vanliga vägar när man bokar med SAS. Och det är inte alla gånger det varit ett SAS-plan även om jag bokat på SAS hemsida, utan ngt annat bolag i Star alliance.

Lycka till!
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Ah precis, flyget går från Chicago.
Men aa nu ska jag nog klara mig.
Det ska tydligen finnas en korttidsparkering vid terminal 5, så planen är att sitta där när dom landar typ, och sen lägga i pengar efter 20 min och gå in och spana vid repet :) Nu ska jag bara fixa biiiiiiiiiiil.
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Bring är ett speditionsföretag och de har en egen terminal som ligger airside på tvåan, under gaterna.
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Just så! Trodde att trean var konverterad till spedition.. Vad gör den nuförtiden? Trean alltså ;-)
Många år sen jag jobbade på Arlandas airside...
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Trean har några enstaka flighter per dag, inrikes. Kanske kör de nåt annat därifrån också, vad vet jag.
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Ja från trean flyger väl Gotlandsflyg och ett gäng andra småbolag. Jag har flugit med Nextjet till Åbo därifrån en gång. Kändes som att det var jag och två till där ungefär :D
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Jag vet i och för sig inte vad du jämför med, men några fler än några enstaka tycker jag allt går från trean! En hel hög med mindre inrikesfligther går där, även om en del linjer uppehåll/reducerad trafik såhär under sommaren.
 
Sv: Hur hämta upp nån på Arlanda?

Haha jamen precis! :D

Betazoid: Jag jämför med T2, T4 och T5. Hur många flighter går en vanlig dag i december?
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 977
Senast: Sel
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
952
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
801
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
563
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp