Hur hantera "gnällig" stallägare?

Sv: Hur hantera "gnällig" stallägare?

Har ingen aning om hur du ska göra förutom flytta så fort du får körkort. har varit i liknande situaition själv, ingen möjlighet att flytta och en satallägare som älskade att klaga på allt jag gjorde, sam gav mig skulden för allt min slarviga syster orsakat. Vissa saker som var helt ok att andra gjorde fick jag skäll för om jag gjorde. Även andra i stallet märkte att hon höll på så mot mig, det var pinsamt! Sedsan kunde hon vara hur snäll och underbar som helst ibalnd, och verkligen säga snälla saker och hjälpa tilll....var som två olika mänmniksor. Har beslutat mig för att utgå från att hon har någon form av problem med familjen eller psykiskt som gör henne så konstig...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
633
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
936
Senast: Oknytt
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 506
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 610
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp