Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Chili skrev:Nåväl, skitkul att fler svarat! Tycker det är skoj att läsa... Som någon skrev, om nu ingen säger sig handla på Hööks eller Börjes, hur kommer det sig då att t.ex. Börjes skickar iväg ca. 1000 paket om dan? :smirk:
Chili skrev:En liten skön undersökning![]()
Vad får er älskling ha på sig egentligen? Står ni ut med budget i stil med Ge-kås eller Börjes på saker som träns och täcken, eller handlas det bara exklusivt?
Påverkas dina köp av kompisar/andra i stallet? Ifall du bytte stall där inställningen är tvärt emot din, skulle du gradvis ta till dig detta eller hålla den nivå du tidigare hade?
Kul att veta hur andra har det när man bor själv i skogen med liten påverkan från annat än när folk rider förbi![]()
lilla_mej skrev:Jag tycker att det låter lite larvigt och säga så. Alla har inte råd att handla dom dyraste sakerna, jag är en av dom. jag är i stället glad för att jag kan ha min häst, och sen så tycker inte jag att det är nån skillnad på om jag skulle köpa en filt från börjes, eller en betydligt dyrare nån annanstans.Jag köper alltid billiga saker till mina hästar, för jag har inte råd med nåt annat, och då är det väl konstigt att allt billigt håller lika bra som det dyrare? för en del andra i samma stall som jag köper bara det dyraste av allting, men det är ingen större skillnad, de håller minst lika länge! Ärligt talat tror jag inte att hästen bryr sig om den har nåt dyrt och fint märkestäcke på sig. Då handlar det om ägarens intressen. alla får lägga sina pengar på vad dom vill, men jag tror inte att hästen bryr sig ett skvatt!
Sorbe skrev:Tror du hela hästvärlden sitter här på Buke eller? :smirk:
För att inte tala om billiga täcken. Där finns det enorma skillnader i passform och funktion beroende på pris.
Nu kommer jag väl att bli halshuggen av folk som tycker att deras billiga prylar är så bra![]()
hurra och jag ser upp till er som kan köpa märkesgrejer utan "pappa betalar" som nån skrev...men då gäller de ju att man har ett bra jobb lr lever på svältgränsen o sparar allt.