Hur länge fick du vänta på att bli gravid

A

Adelina

hur lång tid tog det för er att bli gravida efter att ni slutat med p-piller? Hur länge hade ni ätit?
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Hade ätit i 6 år, blev gravid på andra ägglossningen.
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

jag behövde inte ens sluta förrens jag var gravid-båda gångerna :o:D
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Jag hade inte slutat:D
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Har bara käkat minipiller och dom åt jag i ca 8år. Slutade för 1½ år sedan och har fortfarande inte lyckats bli gravid.... :( Ska snart kontakta fertilitetskliniken... Kör sista rycket här nu och "tar det sig" inte så blir det att ringa och boka tid...
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Mini piller 12 månader.
P-stav 8 månader.
P-piller 15 månader.

Blev gravid efter 8 månader.
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Hade ätit p-piller i ca 18 år (med ett års uppehåll ca 5 år innan då jag var singel). Blev gravid efter 3 månader.
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Första gången hade jag ätit p-piller i flera år och blev gravid på andra ägglossningen. Andra gången hade jag ätit p-piller i typ 10 månader och blev gravid på andra ägglossningen.
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Hade ätit p-piller i ca 2 år och blev gravid på första ägglossningen efter att jag slutat.
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

*KL*
Blev gravid på ppiller med första och andra med så ;) Är nog väldigt olika.
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Hade ätit p-piller i ca 14 år och det tog nästan 1½-2 år innan jag blev gravid.
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

förstår att det är olika men intressant att höra hur det gått för andra:)
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Hade ätit i nio år och blev gravid på första ägglossningen.
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Hade ätit mini-piller i 6 år då jag blev gravid medans jag fortfarande åt.
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

hur lång tid tog det för er att bli gravida efter att ni slutat med p-piller? Hur länge hade ni ätit?

Jag slutade med mina piller den 11 juli '07 och blev gravid på en gång :love: Väntade på att mensen skulle komma igång men den kom aldrig och när den var 5 dagar sen plussade jag den 27 aug.

Hade käkat i 12 år ca.
 
Senast ändrad:
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Jag fick vänta i 8 månader. Jag fick inte tillbaka min mens alls.
Jag hade ätit p-piller i 6 år. Men sen så var jag rätt så stor på den tiden.

mvh
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Jag hade ätit p-piller i 5 år tror jag. Slutade pga att jag va trött på att trycka i mig massa hormoner.
Bestämde oss 6 månader senare att försöka skaffa barn och blev gravid på en gång!
 
Sv: Hur länge fick du vänta på att bli gravid

Jag hade p-spruta i 5 år och bytte direkt till p-piller som jag åt i 2,5 år och blev gravid två månader efter att jag slutade med p-piller. Hann aldrig få tillbaka min mens ( mensen försvann när jag började med p-sprutan ).
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 612
Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
784
Senast: McFlurry
·
Kropp & Själ Jag har haft Gestrina som p-piller under många år och det har funkat utmärkt, och jag har ingen mens. Nu är det restat igen och det...
Svar
1
· Visningar
283
Senast: sweep
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 612

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp