Hur länge ammade ni ???

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Lillfisen04
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 200
  • Visningar Visningar 14 086
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur länge ammade ni ???

urspsunget till denna händelse var att jag tyckte(tycker fortfarande) att man kan va lite diskret när man ammar offentligt och då hade jag den här som exempel.....
Sen som sagt har det spårat ur.... :D

Nu ska jag inte skriva fler inlägg i denna tråd, har säkert skrivit 20 redan... Men jag vill avsluta med att.. Kan vi inte bara inse att alla tycker olika i frågqan om hur länge det ska ammas och ammning offentligt!! Jag ändrar inte min åsikt och det gör säkert inte ni heller! ;)
Alla får tycka som man vill... Ha en bra dag allihopa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 419
Senast: Cambrie
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 663
Senast: Badger
·
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 420
Senast: Araminta
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
488
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka