hur många ridklubbar har denna policyn?

Ja detta med att stå blandat har jag aldrig lidit av, stod i ett stall som igentligen var för islandshästar men dom byggde till och där stod: halvblod, mulåsna, fd travare, shettis och min D-ponny. Vi hade inte samma mål alla men vi red ut tillsammans hade trevliga diskussionsstunder i fikarummet och hyrde ridhuset vid grannstallet tillsammans och tog dit tränare, allt funkade kanon bra! Några var hobbyryttare andra tävlade.
 
det där är så himla oköänsligt & dåligt beteende hos dem som skla vaar "vuxna"

Häst som häst.
 
Jag känner inte till ett stall här i närheten som har det så... På ridskolan får man stalla upp om det finns plats (tror det) och i privatstallet bredvid är det halvblod som tävlar dressyr lr hoppning (lr pensionerade) och två ponnyn som har tävlat högt i dressyr och hoppning men om man vill betala hyran är det ingen som har nått emot..
 
Nä, så länge man betalar hyran ock i övrigt följer reglerna så är det väl helt självklart att man inte skall nekas stallplats av den grunden. I och för sif vill man väl inte stå i ett stall med folk av den sorten... Men de som redan står där då? Måste de lämna in sina tävlings- o träningsscheman så att de kan visa att de är berättigade till stallplats.. Nej, herregud vilket trams, kan inte annat än gapskratta åt sådana översnobbiga människor. Synd att de inte själva förstår hur töntiga de är :rofl: :rofl:
 
vi har inget sånt på våran klubb, tur nog
och det är helt sjukt att säga "den där sortens ridning" :mad: man blir upprörd, som att en som hade travare skulle behöva rida annorlunda en som har någon annan ras.

blää :mad:
 
hos oss är alla välkommna ( heheh preem reklamen tänkte ja på) :D :o
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 216
Senast: QueenLilith
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 780
Senast: shia
·
Hundavel & Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 741
Senast: Asko
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
47 355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kön kattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp