Hur öppna flaska utan flasköppnare?

Ingen som kan bita upp en kapsyl idag? Det kunde min lilla pappa på sin tid. Jag var med på hans jobb mycket; stoooora papperspressar som dunkade, en massa verktyg, olja och kladd, lilla Lager som fick klättra i alla hyllor, och ett gäng karlar och kvinns som bet upp kapsylen med sido/kindtänderna. Hur mycket tänder som blev kvar efter ett par år av sådant vet jag inte. Det var hardcore det! Emalj eller öppnad kapsyl?
 
Jag har en kapsylöppnare på min nyckelring. Det blev så pga att det var "vad som fanns" (och inte tog för stor plats), men den har kommit till användning mer än en gång så nu ska det mycket till för att den ska bytas ut! :D
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 499
Senast: verser
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 874
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 182
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp