Hur öppna flaska utan flasköppnare?

Fantastiskt @hagel ! Jag får dricka hela natten helt enkelt för att öva upp mina öppnarskills :up:.
 
Fantastiskt @hagel ! Jag får dricka hela natten helt enkelt för att öva upp mina öppnarskills :up:.

One down - 18 bira to go, bara att köra i gång :up:!

Kanske blir svårt att hinna samla ihop diverse arsenal av leksaksbilar, trehjulingar och cd-skivor (sic!) om du ska hinna dricka ölen också. Men vad fan, du är väl en rigtig Qvinna som klarar av att multi taska ditt öl-öppnande med ditt öl-drickande :p!

Edit: och 'en slags horn'! Viktigt element i träningen av kapsylöppning!
 
Jag har EN gång varit stupfull och skrivit på buke ( det var dessutom i en ulvlek)
- och alla bara : Va? Vad sjutton skrev hon :confused:
Och mera sjutton- vad menade hon ?
Det var efter det jag bannlyste att dricka och skriva offentligt samtidigt :D
( Fö så tyckte jag att det var en lysande idé att helt solo hemma efter att exet flyttade ut i höstas att fira med att öppna skumpan som samlat damm i kyslkåpet )
Jag hade ont i skallen dagen efter då jag dessutom tyckte att jag skulle fira så hårt att jag tog slut på hela flaskan.
Pfft. Vara full i ulvlekar, vilken dålig stil! :mad:
 
Min MAKE-MAN-BUBBIS kan öppna ölflaskor genom att dra loss kapsylen med nyllet. Håller kapsylen mot ögat och klämmer-drar. Därför jag gifte mig med BUBBISEN. Så sjukt sensuellt.
Vilken duktig BUBBIS du har :love:.
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 499
Senast: verser
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 874
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 182
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp