Hur ser din hästs hov ut?

Morces

Trådstartare
Hej! Jag är jätteintresserad av att se hur era hästars hovar ser ut både från sida och underifrån. Kan vara fram eller bak, skor eller utan osv.

Håll god ton mot varandra. :)
 
1000003575.jpg


Detta är inte just nu men senast min verkare fotade. Så från December. Önskar mer trakt på hovarna bal. Men det är en resa.
 
Sen är det svårt att fota hovar tycker jag, det blir alltid lite annorlunda än hur det syns till i verkligheten, men min häst hade verkligen katastrof hovar. och nu är det ju svårt att ladda upp bilder på buke. Hade varit enklare med alla bilder i samma inlägg. Som sagt önskar jag mer trakt på henne, särskilt bak, men det tar tid för hovarna. (bilderna är innan verkning)
 
Sen är det svårt att fota hovar tycker jag, det blir alltid lite annorlunda än hur det syns till i verkligheten, men min häst hade verkligen katastrof hovar. och nu är det ju svårt att ladda upp bilder på buke. Hade varit enklare med alla bilder i samma inlägg. Som sagt önskar jag mer trakt på henne, särskilt bak, men det tar tid för hovarna. (bilderna är innan verkning)
Om du har bilderna lagrade någonstans på nätet/i moln kan du lägga in bildadress istället för själva bilden. Då går det att ha flera bilder i samma inlägg :-) Jag har mina bilder på Google Drive eller Google Photos, då funkar det bra. Samma om bilden ligger på t ex Facebook, insta eller något annat. (Högerklcka på bilden för att få fram bildadressen)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
604
Senast: valy
·
Hästvård Tjena! I lördags tog jag och hovis beslut att vi ska ta av skorna fram på min häst. Han är barfota bak sedan föl och har starka, bra...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
9 473
Senast: Morces
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 303
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 135
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp