Hur skulle ni göra?

Fengur

Trådstartare
Hej! När vi nu har sålt vårat hus och våra föräldrar har flyttat ner till Halland ska jag och min tvilling också hitta någonstans att bo. Jag har redan hittat en bostad, en liten stuga som ligger i Rättvik. Men min tvilling har fått tag på en lägenhet som hon först får flytta in i 1 Juli. Tills dess ska hon bo hos sin pojkvän, vars föräldrar är allergiska. Nu till problemet. Katten som hon ska ta med till sin lägenhet ska bo hos mig i 1 månad tills hon får flytta in. Katten har alltid gått ute, tom när vi bodde i Göteborg :eek:. Jag är orolig att han ska springa bort om jag släpper ut honom, då han alltid försöker hitta hem när han kommer till nya ställen. Ska han få vara innekatt den månaden??

MVH Maria
 
Ja, det tycker jag. Ha honom som innekatt.
Jag skulle inte ta risken att släppa ut honom, och det är inte så lång tid det rör sig om heller, så det far han inte illa av. Du kan ju ta ut honom i sele ibland :)
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 091
Senast: kolblakkur
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 722
Senast: Kaching
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 334
Senast: Whoever
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 480
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp