Bukefalos 28 år!

Hur ställer jag en ny fråga?

vallhund

Trådstartare
I om buke?
En medlem skriver i flera trådar under olika nick, t ex lbb o landsbygdsbo, trots att denne sagt att den inte har inloggsuppgifter till båda. Man får väl ha hur många konton man vill, men lite ärlighet skulle sitta bra.
 
Sv: Hur ställer jag en ny fråga?

Det är väl bara att starta en tråd på samma sätt som här?

När jag såg hans aktivitet under två nick för ett bra tag sedan så anmälde jag det. Om han fortfarande gör det antar jag att moderatorerna tillåter det. Eller så bannade de ena nicket för en period. För att ett nick ska bannas för gott tror jag att Gunnar måste göra det.

(Jag har inga problem med olika nick när det gäller t ex känsliga frågor, men när någon använder olika nick i samma tråd eller för att starta nya trådar i närliggande ämnen - då blir det ju bara larvigt).
 
Sv: Hur ställer jag en ny fråga?

Vad gäller användaren i frågan ovan har jag fått en rimlig förklaring till varför olika nick används.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Varulven börjar bli gammal och jag ger honom både ledpreparat och Onsilor då han har lite artros i tårna, men jag börjar även fundera på...
2
Svar
28
· Visningar
1 971
Senast: BornAgain
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 794
Senast: Krumben
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 544
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp