Bukefalos 28 år!

hur stor är risken??

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

att jag är gravid? har ätigt minipiller nu i ca en månad,men glömde att ta dom i 3dagar,hur stor är risken att jag är gravid? hur tidigt börja man ev uppleva att man mår illa på morgonen osv??
 
Sv: hur stor är risken??

Risken finns iallafall. Hur länge sedan var det du missade att ta dem?

Det är inte alla som blir illamående och när det kommer brukar nog vara lite olika, men från vecka 5-6 någon gång är vanligt. Vid den tiden visar graviditetstest positivt, och det ger ju rakare besked.
 
Sv: hur stor är risken??

det var för ca 1-2veckor sedan och man ska väl inte göra garviditetstest innan 3veckor efter det ,eller har jag fel??
 
Sv: hur stor är risken??

Vänta någon vecka till innan du testar i alla fall. Annars kan det hända att du får negativt på testet fastän du skulle vara gravid.
 
Sv: hur stor är risken??

Jag tog mina mini-piller på sekunden varje dag, när jag hade ätit dom i 5 månader blev jag gravid och fick inte reda på de först jag fick missfall!! Så risken kan nog vara väldigt stor!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 625
Senast: Nixehen
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 259
Kropp & Själ Snart blir jag galen. Jag har ätit mellanpiller (Azalia) i några månader men började få blödningar för några veckor sedan (ca 1 månad...
Svar
18
· Visningar
2 473
Senast: zassoo
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 585
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp