Bukefalos 28 år!

hur stor är risken??

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

att jag är gravid? har ätigt minipiller nu i ca en månad,men glömde att ta dom i 3dagar,hur stor är risken att jag är gravid? hur tidigt börja man ev uppleva att man mår illa på morgonen osv??
 
Sv: hur stor är risken??

Risken finns iallafall. Hur länge sedan var det du missade att ta dem?

Det är inte alla som blir illamående och när det kommer brukar nog vara lite olika, men från vecka 5-6 någon gång är vanligt. Vid den tiden visar graviditetstest positivt, och det ger ju rakare besked.
 
Sv: hur stor är risken??

det var för ca 1-2veckor sedan och man ska väl inte göra garviditetstest innan 3veckor efter det ,eller har jag fel??
 
Sv: hur stor är risken??

Vänta någon vecka till innan du testar i alla fall. Annars kan det hända att du får negativt på testet fastän du skulle vara gravid.
 
Sv: hur stor är risken??

Jag tog mina mini-piller på sekunden varje dag, när jag hade ätit dom i 5 månader blev jag gravid och fick inte reda på de först jag fick missfall!! Så risken kan nog vara väldigt stor!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
7 013
Senast: Migo
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
927
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 479
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp