Hur utrotar jag myggen i min lagård?

de4702b8-088b-41a1-9358-b76150ac8621


Thermacell MR150
BÄST I TEST
Pris:
Från 199 kr.
Finns hos: Stick.se, Bagaren & Kocken, Teknikmagasinet, med flera.
DELMOMENT
Funktion:
Användning:
Ekonomi:
Omdöme:
Thermacells portabla myggjagare är en positiv överraskning. Den använder ett medel som löses upp av värme som produceras av en butangaspatron. MR150 ska hålla 98 procent av myggen borta. Och vårt test visar på ett fantastiskt bra resultat. MR150 ska klara upp till 20 kvadratmeter, men ute i ytterområdet från det blir effekten sämre. Den är mycket lätt och smidig att ta med i alla möjliga sammanhang utomhus. Bäst i test, inte minst med tanke på några extremt dyra konkurrenter. Här finns utrymme att köpa flera vid behov.
Totalt betyg:
FAKTA
Thermacell MR150
Typ: Myggavskräckare.
Användningsområde: Utomhus.
Fungerar för: Många.
El: Nej.
Gasol: Butangaspatroner.
Batteri: Nej.
Förbrukningsmedel: Ja.
Ytkapacitet: >20 m².
VISA MINDRE
 
de4702b8-088b-41a1-9358-b76150ac8621


Thermacell MR150
BÄST I TEST
Pris:
Från 199 kr.
Finns hos: Stick.se, Bagaren & Kocken, Teknikmagasinet, med flera.
DELMOMENT
Funktion:
Användning:
Ekonomi:
Omdöme:
Thermacells portabla myggjagare är en positiv överraskning. Den använder ett medel som löses upp av värme som produceras av en butangaspatron. MR150 ska hålla 98 procent av myggen borta. Och vårt test visar på ett fantastiskt bra resultat. MR150 ska klara upp till 20 kvadratmeter, men ute i ytterområdet från det blir effekten sämre. Den är mycket lätt och smidig att ta med i alla möjliga sammanhang utomhus. Bäst i test, inte minst med tanke på några extremt dyra konkurrenter. Här finns utrymme att köpa flera vid behov.
Totalt betyg:
FAKTA
Thermacell MR150
Typ: Myggavskräckare.
Användningsområde: Utomhus.
Fungerar för: Många.
El: Nej.
Gasol: Butangaspatroner.
Batteri: Nej.
Förbrukningsmedel: Ja.
Ytkapacitet: >20 m².
VISA MINDRE

Denna verkar inte dum. Verkar ju vara väldigt mångsidig! Ska kolla om den finns på teknikmagasinet nästa gång jag är i stan! Tack för tipset!:)
 
de4702b8-088b-41a1-9358-b76150ac8621


Thermacell MR150
BÄST I TEST
Pris:
Från 199 kr.
Finns hos: Stick.se, Bagaren & Kocken, Teknikmagasinet, med flera.
DELMOMENT
Funktion:
Användning:
Ekonomi:
Omdöme:
Thermacells portabla myggjagare är en positiv överraskning. Den använder ett medel som löses upp av värme som produceras av en butangaspatron. MR150 ska hålla 98 procent av myggen borta. Och vårt test visar på ett fantastiskt bra resultat. MR150 ska klara upp till 20 kvadratmeter, men ute i ytterområdet från det blir effekten sämre. Den är mycket lätt och smidig att ta med i alla möjliga sammanhang utomhus. Bäst i test, inte minst med tanke på några extremt dyra konkurrenter. Här finns utrymme att köpa flera vid behov.
Totalt betyg:
FAKTA
Thermacell MR150
Typ: Myggavskräckare.
Användningsområde: Utomhus.
Fungerar för: Många.
El: Nej.
Gasol: Butangaspatroner.
Batteri: Nej.
Förbrukningsmedel: Ja.
Ytkapacitet: >20 m².
VISA MINDRE

Gissa vad min sambo hittade i min husvagn, som jag inte ens visste att jag hade! En Thermacell av samma modell som du tipsade om!:eek: Sommaren är räddad!:banana:Tydligen ska jag enligt honom köpt den förra sommaren... det har jag absolut inget minne av.:crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
Senast: __sofia__
·
Träning Min häst är egentligen allt jag drömt om - brukar säga (eller iaf tänka) att han är precis den hästen jag fantiserade om när jag var 10...
2
Svar
20
· Visningar
2 821
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 304
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 239
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp