Husvagn och Campingtråden

Jag funderar på att downsiza och sälja husvagnen, och letar efter ett litet förtält/vintertält som är avsett att monteras över sidodörren på en vanlig skåpbil - alltså utan tältskena. Någon med förslag?
 
Idag satte jag vagnen på "laddning" och imorgon hoppas jag att vädret är ok så ska jag börja rodda den för sommaren.
Nästan så jag funderar på att sova där inatt bara för att det är så mysigt!
 
Elverk? Erfarenheter och tips på vad man ska välja som passar tom plånbok och skralt med lastvikt i vagnen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 013
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 977
Senast: jemeni
·
Juridik & Ekonomi Tidigt i våras startade jag en tråd (med mitt andranamn Hanna) där beskrev jag mitt juridiska läge med mitt ex som försökte snuva mig på...
Svar
1
· Visningar
1 746
Senast: Josseliten
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 722
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp