Hyra släp

Veronika

Trådstartare
Är det någon som vet om det finns bensinmackar som hyr ut hästtransporter som man kan lämna i en annan del av landet på mack inom samma koncern. Typ "one way" släp.. Blev rörigt men ni kanske förstår ändå.
Tacksam för svar :bow:
 
Nu bor jag i Sthlm, men det var svårt när jag skulle köra hem vår häst från landet. Bensinmackarna äger tydligen sina släp, så dom vill ju ha tillbaks dom till sig och inte till en annan mack i en annan stad. Hoppas det löser sig för dig.
 
ja vet att vissa utvalda statoil stationer har på vanliga orange släp som man kan göra de me.. men me hästsläp vet ja inte.. ring runt o hör! kanske man kan komma överrens me nåt.. typ att de kontaktar den stationen i byn du ska till o kommer överrens om nåt.. ja vet inte.. kostar inget att höra me dem.. men de e knappast troligt.. men, man vet aldrig! :)
 
Elron Rental-släpen som Statoil-mackarna brukar hyra ut, slutade med hästsläp redan under slutet av 80-talet.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Får man det? Alltså inte hästsläp utan vanligt släp från typ Statoil? Behöver akut hämta hö och den vanliga hästsläpet jag brukar låna...
Svar
14
· Visningar
1 522
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 140
Senast: Mabuse
·
Hemmet Jag är bara nyfiken, ni som har gjort det eller vet vad det kan kosta, vad kostar det att dra in kommunalt vatten (avlopp finns) i hus...
Svar
18
· Visningar
896
Senast: mamman
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 535
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp