I do not fatta

• Samhälle
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 6459
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 120
  • Visningar Visningar 11 254
ett exempel på uppochner smileyn

''jag måste ta kvällspasset i stallet idag fast det inte var min dag'' (uppochnersmiley)

Finns tydligen facit på nätet. Visste inte detta innan denna tråden, alltid lär man sig något.

"A face that is upside-down, often representing a sense of silliness or goofiness. Sometimes used as an ambiguous emotion, such as joking or sarcasm."
https://emojipedia.org/upside-down-face/

På Jurudikpodden lärde jag mig i alla fall att auberginen kan betyda något helt annat och att en tårtbit ska vara den kvinnliga motsvarigheten. :p

^^ är väl densamma som den här?

Bifogade filer

• C0F4411F-225F-48B0-92BE-A56D4562FB25.webp
    C0F4411F-225F-48B0-92BE-A56D4562FB25.webp
    1,1 KB · Visningar: 16

Liknande trådar

Samhälle Vår fria värld skakar under fötterna på oss. Samtidigt är världen, och Sverige, full av människor med vettiga värderingar och resurser... 2
Svar
25
· Visningar
2 015
Samhälle Sju elever blev avstängda en hel vecka för att ha misshandlat en annan elev på Laholmsskolan. Men skolan väljer att inte polisanmäla... 2
Svar
31
· Visningar
2 227
Senast: Renfis
·
Relationer Gammal användare, nytt namn för att det här skulle kunna bli pinsamt oavsett om det går "bra" eller inte. Jag hade nyligen några... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 491
Senast: Sel
·
Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: Sarah415
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka