❤️ i ”gillamenyn” fungerar ej

Tora

Trådstartare
När jag ska trycka på hjärtat i gillamenyn så funkar inte det. Alla andra symboler fungerar men inte just hjärtat. Är det någon mer som det inte fungerar för?

Har en iPhone 13 och det har fungerat tidigare.
 
Jag provade med safari på en mac och det verkar fungera.
Kanske du kan rensa någon cache på telefonen, om något knas har sparats där. Hoppas andra med iPhone kanske kan vara till mer hjälp.

Själv har jag problem med chromium när jag kör den i linux under parallels på en mac med m1 processor. Vilket faktiskt är det jag oftast använder just nu. Förmodligen är det inte så många fler som använder just detta, så jag har inte arbetat på att hitta en lösning. Men om någon har problem med just detta eller har en lösning får ni gärna höra av er.
 
Jag provade med safari på en mac och det verkar fungera.
Kanske du kan rensa någon cache på telefonen, om något knas har sparats där. Hoppas andra med iPhone kanske kan vara till mer hjälp.

Själv har jag problem med chromium när jag kör den i linux under parallels på en mac med m1 processor. Vilket faktiskt är det jag oftast använder just nu. Förmodligen är det inte så många fler som använder just detta, så jag har inte arbetat på att hitta en lösning. Men om någon har problem med just detta eller har en lösning får ni gärna höra av er.
Tror jag löst det. När jag trycker på gilla symbolen längre för att få fram menyn med de andra symbolerna så får ordet gilla inte vara blåmarkerat. De andra symbolerna funkar då men inte hjärtat. Om jag får upp menyn utan att ordet ”Gilla” är blåmarkerat så fungerar även ❤️-symbolen.
 
Tror jag löst det. När jag trycker på gilla symbolen längre för att få fram menyn med de andra symbolerna så får ordet gilla inte vara blåmarkerat. De andra symbolerna funkar då men inte hjärtat. Om jag får upp menyn utan att ordet ”Gilla” är blåmarkerat så fungerar även ❤️-symbolen.
Jag har samma problem på min iPhone 13 pro och har kommit fram till samma slutsats som du. Lite störigt är det för det kom plötsligt fr ett tag sedan, det var inte så när jag köpte telefonen.
 
Jag har samma problem på min iPhone 13 pro och har kommit fram till samma slutsats som du. Lite störigt är det för det kom plötsligt fr ett tag sedan, det var inte så när jag köpte telefonen.
Tror inget har ändrats i koden runt reaktioner på Bukefalos, så det är väl troligare att något ändrats i safari på iPhone. Men det vore förstås bra om forumkoden möjligen kunde ändras för att komma runt problemet. Kan inte lova något men det kanske löser sig med nästa uppdatering av forumprogramvaran, om inte safari löser det innan dess.
 
Ibland kan jag bara få fram en gillasymbol på ett inlägg men om jag provar på ett annat inlägg blir alla symbolerna klickbara.
 
Ibland kan jag bara få fram en gillasymbol på ett inlägg men om jag provar på ett annat inlägg blir alla symbolerna klickbara.
Vore nog bra med en lite mer utförlig förklaring. Syns alla men de går inte att välja? I vilken webbläsare på vilken hårdvara uppträder det.

Mitt problem som jag skrev om innan innebär att menyn med de olika reaktionerna försvinner innan jag kan välja något vilket innebär att det bara är Gilla jag kan välja, genom att klicka på länken.
 
Jag har iPhone 12 mini med iOS15, har inget problem att få fram alla symbolerna oavsett om gilla-knappen är blåmarkerad eller inte.
 
Vore nog bra med en lite mer utförlig förklaring. Syns alla men de går inte att välja? I vilken webbläsare på vilken hårdvara uppträder det.

Mitt problem som jag skrev om innan innebär att menyn med de olika reaktionerna försvinner innan jag kan välja något vilket innebär att det bara är Gilla jag kan välja, genom att klicka på länken.
Det har hänt både att alla syns (men händer inget när jag klickar på en så kan bara välja tumme upp) och att de inte syns.
Oftast surfar jag på iPad Air med iOS 12.5.6 och safari som webbläsare. Eller iPhone SE (nya modellen) och safari. Minns inte om det är problem på telefonen . 🤔
Minns inte om problemet visat sig på datorn (webbläsare: edge).
 

Liknande trådar

Bukefalos Ibland saknar jag en sån här symbol i gillamenyn :d när nån publicerat något riktigt gott särskilt med foto. Nån mer än jag som saknar...
2
Svar
23
· Visningar
2 355
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag söker tipps på hållbar laddkabel (2 meter) till IPhone. Nu vet jag inte om jag haft extrem otur, eller om jag misshandlat...
2
Svar
37
· Visningar
1 459
Senast: Badger
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
569
Senast: tuaphua
·
Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Strejk
  • Dejtingtråden del 37
  • Få bort dålig lukt i kylskåp?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp