I väntan på Regeringen

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Klonim skulle antagligen tycka att jag är extremvänster. Detta till trots sällar jag mig till skaran som är mycket nöjd med talmannens arbete. En väldigt nyanserad och kompetent person. Och förutom att vi ju vet att han är moderat, ser jag inga tecken på att han favoriserar varken det partiet, Alliansen eller det som vissa vill kalla ett konservativt block.

Jag är löjligt nöjd med honom.
 
@Klonim skulle antagligen tycka att jag är extremvänster. Detta till trots sällar jag mig till skaran som är mycket nöjd med talmannens arbete. En väldigt nyanserad och kompetent person. Och förutom att vi ju vet att han är moderat, ser jag inga tecken på att han favoriserar varken det partiet, Alliansen eller det som vissa vill kalla ett konservativt block.

Jag är löjligt nöjd med honom.

Jag som haft kontakt med Norlén tidigare kan bara intyga att det är en person som tar sina uppdrag på stort allvar, och förstår att man har olika roller i olika sammanhang. Ett närmast nog perfekt val av talman.

I förhållande till andra talmän som varit senaste tiden, med utsagor om minoriteters svenskhet, är det skillnad.
 
Du borde fråga Sjöbergs samma sak men det irrelevanta inlägget gillade du. Ditt inlägg är bara ytterligare ett exempel på den subjektiva människan.

Så enligt din logik är talmannen partisk för att jag är partisk i en diskussion på buke. Svårt att skilja äpplen från päron, eller kottar från bussar i detta fall.

Lyft ett exempel på när talmannen varit partisk. DET vore relevant.
 
Så enligt din logik är talmannen partisk för att jag är partisk i en diskussion på buke. Svårt att skilja äpplen från päron, eller kottar från bussar i detta fall.

Det är du som inte klarar av att läsa ett inlägg utan att dra en slutsats som du inte har täckning för. Läs vad som står.
 
Det var ingen rolig julklapp Andreas basunerade ut. Nu går det en månad till i onödan :mad:

Med tanke på att ett eventuellt extraval ska hållas senast 21/4 är ingen tid bortkastad. Eftertänksamt och vettigt agerat av talmannen.

Jag känner mig trygg med talmannens agerande. Med tanke på alla knasiga idéer som kommer från höger och vänster (absolut mest från höger). Prova Åkesson som statsminster och annat knäppt.
 
Med tanke på att ett eventuellt extraval ska hållas senast 21/4 är ingen tid bortkastad. Eftertänksamt och vettigt agerat av talmannen.

Jag känner mig trygg med talmannens agerande. Med tanke på alla knasiga idéer som kommer från höger och vänster (absolut mest från höger). Prova Åkesson som statsminster och annat knäppt.

Håller med. Hur tänker de som tycker att Åkesson skulle prövas? :confused: Han skulle ju uteslutande släppas fram av sitt eget parti. Goddag yxskaft på det. Totalt bortkastad ”omröstning”, den som tycker att detta vore en god idé måste ju vara mentalt funktilnsvarierad av allvarlig grad
 
Spännande med den nya DN/ipsosmätningen där c sjunkit med flera procent och verkar ha förlorat till socialdemokraterna. Det bådar gott. Är dock fortsatt fundersam kring hur KD kan gå så bra men är ju positivt att de tagit väljare från SD.
 
Håller med. Hur tänker de som tycker att Åkesson skulle prövas? :confused: Han skulle ju uteslutande släppas fram av sitt eget parti. Goddag yxskaft på det. Totalt bortkastad ”omröstning”, den som tycker att detta vore en god idé måste ju vara mentalt funktilnsvarierad av allvarlig grad
Vadå bortkastad. Det är ju ett bombsäkert kort för att komma närmare ett extra val
 
Med tanke på att ett eventuellt extraval ska hållas senast 21/4 är ingen tid bortkastad. Eftertänksamt och vettigt agerat av talmannen.

Jag känner mig trygg med talmannens agerande. Med tanke på alla knasiga idéer som kommer från höger och vänster (absolut mest från höger). Prova Åkesson som statsminster och annat knäppt.
Fy farao vad det här kostar skattepengar helt i onödan. Dessa pengar skulle kunna användas på bättre sätt tex i sjukvården
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer OBS! vet att svaret på frågan i rubriken är nej, men hela min situation känns så absurd. Pepp önskas. OBS 2! Skriver anonymt då jag ej...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 048
Senast: Angel
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 835
Senast: Habina
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 802
Senast: lundsbo
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 665
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp