Idag är jag tacksam över...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Wille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 693
Idag är jag tacksam över en visa jag hittade på för några år sedan och ett citat jag regelbundet återkommer till.

Jag är också tacksam över hur empatiska, snälla och tålmodiga barn vi har på jobbet. Jag hoppas så att det får hålla i sig när de växer upp och blir äldre 🧡🧡🧡.

Jag är tacksam över mina underbara barn som är så himla fina mot varandra.
I söndags sjöng sonen i kyrkan och de som ville fick gå fram och skriva vad de var tacksamma över. Dottern bad mig hjälpa henne skriva "min bror".

Hon är 5. Mitt hjärta bara smälte ❤️
Sådana fina saker gör de gör varandra varje dag.

Liknande trådar

Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 202
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 84 85 86
Svar
1 719
· Visningar
60 978
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 089
Senast: Majjijann
·
Samhälle Dvs sådana typer som gillar att delta på Strong viking, toughest och liknade tävlingar? Googlar jag kommer jag bara till själva... 2
Svar
28
· Visningar
1 673
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka