Sv: Idol 2013

Sandra :love:
Bard är ju helt jävla talanglös vad gäller att höra kvalitéer. Hon var ju heeelt fantastisk!
Istället skickar han vidare ngn med en okej röst som inte kan göra någon som helst engelskt uttal.

Jag fastnade helt för sista tjejen Sara(?). Fick rysningar genom hela kroppen!
Och som jag har alltid tyckt så vill jag inte ha Bard med i juryn, bättre när Andreas var med! Bard är så trist och fjantig..

Oj, har missat den här tråden, sitter som klistrad framför Idol varje kväll det sänds :D
I dag gillade jag Sara, hon som sjöng Back To Black, grymt duktig var hon! var tvungen att gå in på webben och lyssna på hela hennes audition.
Annars har jag gillat Kevin Walker och Oliver Cardoso.

Tycker allmänt det känns som ett bättre Idol-år än 2011, bara juryn inte sabbar och skickar hem alla "favoriter" på slutaudition :nailbiting:

Ska jag säga nåt om juryn så tycker jag att Bard är ganska grinig ibland, att inte ta i hand och som i dag, störa sig på mössor?! känns ganska löjligt :meh:
Sen tycker jag Laila och Anders följs åt vad gäller om deltagarna ska gå vidare eller inte, men de kanske tycker lika. Bard säger snabbt "nej!", Anders säger lika snabbt "ja!" och sen kommer Laila...spänningen stiger (eller så inte) ska xxxx gå vidare? Självklart.

jag kan å andra sidan inte låta bli att Bard är barnsligt charmig samtidigt som kan kan vara surkart. Men när han gillar nått är han väldigt gullig i sitt sätt att visa det :D

KL.

Jag tycker Bard är väldigt oberäknelig, ibland tror jag att jag kan gissa vad han ska tycka, men jag tycker han säger tvärtom varje gång det kommer in någon som kan sjunga, antingen höjer han dem till skyarna eller så sågas de vid fotknölarna. Det känns som att han lottar lite ibland :P

Men jag kärade ner mig i en kille i måndags. Tror han körde sist och hade blå keps. Så gryyyym! Men som vanligt minns jag inga namn...

Haha, mitt minne alltså. Han hade verkligen ingen blå keps på sig. Tröjan var blå och så hade han töjningar i öronen och smilgropar. Hur bra som helst sjöng han om man frågar mig!

Kollade på den (och några andra som kom upp som förslag) och ja, vilken klasskillnad det är!

Tillbaka till Sverige:
Jag börjar bli lite less på alla auditions nu:o, vill se stockholmsdelen och se hur det går där istället.

KL

Är ingen Idol-dyrkare men tittade lite idag, och fyyy vad förbannad jag blev av framförallt Bards behandlande av Flora! Det kändes helt orättvist och oförtjänt, tjejen hade ju något och skulle säkert ha sjungit vilken annan låt som helst bra. Det kanske inte skulle ha räckt för att komma vidare, men att inte ens låta henne testa en annan låt vilket så många andra blir tillsagda att göra var bara sååå lågt! Och att dessutom spela dum och göra en grej av att han "inte visste vad hon hette", det var det fulaste jag nånsin sett... Nej, det kändes som något de lagt in just för att uppröra folk och skapa reaktioner. Hos mig lyckades de! :mad:

*kl

Var det bara jag som trodde att den främre delen av "katastrofkillgruppen" skulle gå vidare och inte den bakre? Iaf han med det fluffiga håret och mobilhalsbandet (Calle?)

Trodde jag med, gillade Calle. Men mest för att jag var säker på att fotbollsgrabben skulle ut, är ju knappast så att han kommer satsa på någon sångkarriär när han är mitt uppe i det med fotbollen...

Knapp

Alltså Gabriel är bara för snygg tycker jag:love:

Och angående Bard så har jag ogillat honom från första stund. Så hemsk människa! Byt ut honom!:wtf:

Jag gillar Bard, inte alltid såklart men mycket är bara för "bra tv" och reaktioner tror jag. Han är originell och släpper inte in för många, han kan se vilka som med tiden utvecklas och vissa som har några år kvar. Självklart kan han avspisa folk och vara lite väl elak men ändå är han kunnig inom sitt område, annars hade han inte varit så stor som han är. :)

Knapp

Alltså Gabriel är bara för snygg tycker jag:love:
Ja han är ju inte direkt jobbig att titta på:D (synd bara att han skulle ta en så uttjatad (och dålig) låt...)

Men dom jag hejjade på igår gick iaf vidare:banana: George är ju hur söt som helst:love: och tänk när han vågar ta för sig lite mer och trycka på lite till när han sjunger!:up: :)

Idag vet jag inte riktigt vilka jag hejjar på, det beror på hur dom sjunger helt enkelt:p

Trodde jag med, gillade Calle. Men mest för att jag var säker på att fotbollsgrabben skulle ut, är ju knappast så att han kommer satsa på någon sångkarriär när han är mitt uppe i det med fotbollen...
Ja det blir intressant att se hur det blir om han går vidare nu också (trodde faktiskt inte att han skulle komma till kvalveckan pga sitt "dåliga uppförande"). Men jag tror att fotbollssäsongen är slut snart så då får han iofs mer tid för sjungandet:p

Liknande trådar

Mat Dags för en lättsam tråd! Svärföräldrarna kommer på besök ikväll och vi ska beställa pizza, suttit i en kvart redan och funderat på vad... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 029
Senast: hastflicka
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 923
Senast: Lisen82
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat... 2
Svar
34
· Visningar
2 222
Senast: Derivata
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ung kille
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur