Bukefalos 28 år!

Sv: Idol 2013

Jag tyckte också Matilda lät hemsk. Min teori var att juryn var snäll för att Matilda inte ska få sympatiröster. Matilda har inte varit bra på flera veckor nu.
Hon borde ha åkt för länge sedan. :meh: :p
 
Sv: Idol 2013

Nu hörde jag bara snabbrepriserna och där lät Matilda betydligt bättre än Kevin!

Och sett till hela numret var det väldigt mkt tvärtemot, Kevin var riktigt bra medans Matilda lät fördjäkligt det var så man vred sig och fick ont i öronen.
Har reagerat på det förr hur de väljer ut snabbrepriserna på vissa tar de alltid det absolut bästa medans på andra tar de alltid det sämsta de kan hitta finns det en enda sur ton från dessa så kan man lita på att den är i snabbrepriserna, man kan ju undra vem det är som gör dessa klipp ?
 
Sv: Idol 2013

Eller hur, tydligt på Kevins snutt där. Det låter som om han blir lite osäker eller nåt, o då tar de såklart med det! illa med det o ljudet, ibland tycker jag att det inte så bra för nån, medan juryn hyllar, o jag kan ge mig fan på attdet i vissa fall beror på ljudet
 
Sv: Idol 2013

Däremot tyckte jag att Matilda sjöng förfärligt men hon blev ju hyllad av juryn!?

Så är det ju varje år. Den som är rätt kass helt igenom sjunger ok några gånger och får massor av kritik, och sen när den gör ett riktigt dåligt framförande så jublar juryn? :confused:

Men jag antar att det har med rösterna att göra som någon skrev..
 
Sv: Idol 2013

Kevin var jättebra igår! Definitivt det bästa han gjort, jag blev nästan chockad..

Men nog håller jag med om att han borde åka ut.
 
Sv: Idol 2013

Problemet med Amanda Fondells uppträdande var att ljudteknikern missade att lägga ut ljudet från bakgrunden i TV, det lilla vi hörde av bakgrunden var det som hördes i studion och gick in igenom publikmickar och Amandas mick.. alltså är det inte konstigt om det blev vääääääldigt skumt.
Jag tror att om vi hört musiken så hade hennes framträdande gått fram mycket mer. Jag hade varit skitsur om jag vore Amanda för sådär grova missar får bara inte hända..
 
Sv: Idol 2013

Fast uppträdandet visades ju igen med korrekt ljud - och uppträdandet var fortfarande lika konstigt, från amandas sida. Det är så jag tolkar Vita's och Malin_L's kommentarer :)
 
Sv: Idol 2013

Den reprisen missade jag tyvärr. Men jag tror man kan ha färgats rätt bra utav det första med ljudproblem också.. Det är ganska vanligt! :)
 
Sv: Idol 2013

Alla framträdande inkl Amandas ligger på idols youtube kanal, några av de jag kikade på lät faktiskt bättre där än de gjorde i tv så antar att de redigerat ljudet på flera av dem.
 
Sv: Idol 2013

JAG tyckte att det var konstigt. Det behöver inte betyda att alla andra tycker det men jag ställde frågan.
JAG tyckte att sättet hon for med händerna i ansiktet var konstigt, JAG tyckte att dansen var skum.
 
Sv: Idol 2013

JAG tyckte att det var konstigt. Det behöver inte betyda att alla andra tycker det men jag ställde frågan.
JAG tyckte att sättet hon for med händerna i ansiktet var konstigt, JAG tyckte att dansen var skum.

och jag tyckte att framträdandet var läckert.

Däremot har jag svårt för sättet hon sjunger på. Det där mumlandet, som om hon har munnen full med mat medan hon sjunger. Det är en hel del kvinnliga artister som sjunger så nuförtiden och jag tycker inte om det. Alls.
 

Liknande trådar

F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
65 561
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 593
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 532
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 393
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp