Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det bara jag som är EXTREMT hoppsugen?
Pålle får inte hoppas pga av att han har nått i bakbenen och jag är såå sugen på att hopptävla nuuu! Eller hoppa clear round eller vad som helst... Fast självklart går pålles bästa i första hand så det är väl bara att bita ihop och vänta... Vi får stå ut tillsammans helt enkelt och försöka träna på dressyrbiten sålänge, bra tillfälle antar jag.
Dock hoppade vi hela 50 cm (!!! ) i torsdags, han var helt galen och bara drog iväg.
Nån som har nått tips hur man ska lyckas hålla ut?
Jag också!!! Eller jag är otrooooligt ridsugen överhuvudtaget... har inte ridit på två månader och det dröjer nästan två månader till innan jag kan rida igen eftersom jag inte är hemma.
Jo, det gör det säkert... Men jag gör mitt examensarbete så har inte så mycket tid, men har väl tänkt att jag ska försöka hitta ett stall så får väl se.
aha oj oj, då har du nog myycket att göra kan jag tänka mig
aa du får leta upp nått trevligt stall, du vet väl att dem bästa hästarna kommer från just Irland?
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hästhantering Jag behöver bli bättre på att se den träning vi gör, än sucka över den träning vi inte gör. För den största anledningen till att vi inte...