IKEA katalogen

Jag tror man går in i ett virtuellt varuhus med VR och "tar" det man vill ha och lägger i sin kundvagn. Kommer att liknas som ett datorspel man är i. Där går man omkring liksom

För mycket problem med åksjuka i VR så det tvivlar jag på :)

Tycker det är toppen att tryckta kataloger försvinner. Bara wasteade på mig.
 
Jag trodde de redan var borta. De flesta använder ju internet istället. Tror inte jag har sett en IKEA-katalog på flera år. Ingenting jag saknar.
 
Det nya är ju att man ska kunna se varor från olika vinklar, vrida och vända. Se bra vad som skett på bilsidan sen pandemin började. Nu kan man köpa en ny bil via dator, mobil och man kan vända o vrida och gå in i bilen virtuellt. Kolla på google map där man går på gator och kan vrida o vända på sig och betrakta omgivningarna. Det är ju detta som är framtiden. Webbshop är ju gammalt
Fast så har det varit i flera år, min vän köpte sin nya volvo så för typ 9 årsen...inget nytt. Ikea har man ju även där på nätet kunna bygga sina egna möbler, möblera rummen osv för att se hur dom passar..
 

Liknande trådar

Kultur Någon mer som ska dit? Jag visste redan att Avantasia var klar och nu släppte de att Beast in black också kommer 🤯 Så nu blir det att...
Svar
7
· Visningar
585
Senast: Lyan
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 288
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 925
Senast: Wille
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 417
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp