Inflammation i bäckenområdet

Det stod i FASS. Mer än tillfällig användning skall bedömas av läkare.
"Liksom andra NSAID passerar diklofenak över i modersmjölk i små mängder. Risk för påverkan på barnet synes osannolik med terapeutiska doser till modern. På grund av en brist på kontrollerade studier på ammande kvinnor bör dock produkten endast användas under amning efter läkarordination."

Inte riktigt samma sak som att förgifta mjölken.
 
"Liksom andra NSAID passerar diklofenak över i modersmjölk i små mängder. Risk för påverkan på barnet synes osannolik med terapeutiska doser till modern. På grund av en brist på kontrollerade studier på ammande kvinnor bör dock produkten endast användas under amning efter läkarordination."

Inte riktigt samma sak som att förgifta mjölken.
Det var därför jag satte förgifta innanför ".

Är inte mycket för tabletter överlag utan provar gärna andra vägar först.
 
Voltaren gel som du smörjer över området? Dock med den bieffekten att du inte bör exponera det behandlade området för sol ca 3 veckor efter avslutad behandling.

Jag har ont på samma ställe och den massör jag gick till idag rekommenderade kyla istället för värme. Men det kan ha varit något som berörde just mina specifika problem.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 161
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Under graviditeten och ett halvår efter hade jag så grymt ont i ryggen, eller egentligen höfterna i första hand. Gick till en...
Svar
9
· Visningar
791
Senast: Madick
·
Kropp & Själ Jag varnar för lite långt och kanske rörigt inlägg. Jag borde nog vara anonym men orkar inte skapa ett nytt nick just nu. Jag behöver...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 243
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Mest lite fundersam, har tid hos läkare imorgon så är ingen diagnos eller så jag är ute efter. I juli förra året var jag med om en...
Svar
16
· Visningar
17 261

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp