Bukefalos 28 år!

Inga inlägg efter 23/6 i profilen?

Lovisaleonora

Trådstartare
Går jag in och söker i min profil på senaste inläggen, får jag upp inlägg från 23/6 som senaste. Jag har absolut postat sedan dess - varför syns inte de vid den sökningen?
 
Sv: Inga inlägg efter 23/6 i profilen?

Jag ser mina senaste inlägg på min profil.

På din, däremot, får jag samma resultat som du.

Kvalitetsfiltret?;)
 
Sv: Inga inlägg efter 23/6 i profilen?

själv postar jag inlägg så det ryker om det, men trådarna brunmarkeras inte längre som de brukar när jag redan varit inne i dem, bockmärket i rutan för postat inlägg i tråden fungerar, men tråden är fortsatt blåmärkt som om jag aldrig öppnat den. Låter som det är kopplat till det du beskriver?
 
Sv: Inga inlägg efter 23/6 i profilen?

Aha, vi är något stort på spåren!

Hoppas Gunnar kan lista ut vad det är, lite störigt tycker jag allt att det är.
 
Sv: Inga inlägg efter 23/6 i profilen?

Jepp och sista bekräftelsen var detta tidigare inlägget, för nu när jag plockar upp tråden är den fortfarande blåmarkerad som om jag aldrig rört den. ;)

dock funkar "senaste aktivitet" statistiken för min del!
 
Senast ändrad:
Sv: Inga inlägg efter 23/6 i profilen?

Lyckost dig! Jag saknar att söka i trådar jag varit aktiv i, på ett enkelt sätt.

Men nu funkar ju räknare igen!
 
Sv: Inga inlägg efter 23/6 i profilen?

Problemet har löst sig, det har framkommit i annan tråd här. Mycket lättare nu när allt funkar :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni som letar bland annonserna där... Hur gör ni egentligen? Jag blir aldrig klok på sökfunktionen och matchningar där. Tycker alltid...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok när man sover 3 timmar, är vaken 6 timmar 24/7 är det inte lätt... Fryser I morgon är det dags att mejla trevliga Akassan och...
Svar
0
· Visningar
1 340
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 010
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp