Ingen dagisplats - vad gör man???

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ingen dagisplats - vad gör man???

Synd att du bor i Stockholm. Här är det inte så svårt att få dagisplats. Fast vi ska säga upp vår plats till pojkarna, för vi känner att vi inte har råd att ha dem kvar pga att min man är arbetslös och jag är det till sommaren. EDe går ju bara 15 timmar i veckan.
 
Sv: Ingen dagisplats - vad gör man???

Dom had elovat mig en dagis plats innan jag flyttade hit tills rhlm. jag fick ett jobb och hon skulle skola in sig. Men då hade nån annan fått min plats. Jag frågade varför men dom sa bara att nått fel måste ha hänt. Som tur va att hade jag en sån snäll chef så fick jag ta me dmig mitt barn till jobbet. Men det var en jobbig månad för oss alla. Tills slut så ringde jag chefen för detta och sa att ni har lovat mig att jag skulle ha en plats och avd är felet..Så började han prata bort detta.men då hotade jag att undra vad lokala tidnigeb tycker om sånt här ...Då blev han tyst och sa jag ringer dig om 10 min...
Så efter 10 min så ringde han och helt plötsligt så fanns det plats och hon kunde redan börja dan efter.man får stå på sig.Om dom har lovat en sak så har dom det.Då är det deras problem inte ditt...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 042
Senast: Elendil
·
Samhälle Testar att skriva här i hopp om att någon haft erfarenhet av något liknande; jag är så uppgiven, trött och ledsen. För ganska exakt ett...
2
Svar
32
· Visningar
4 068
Senast: athena
·
Småbarn Hjälp - Vi är i en lite jobbig situation! Allt har gått så himla smidigt med hemflyttning - tills nu! Vi flyttar till Sverige från UK...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 151
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp