Bukefalos 28 år!

Ingen diskussion om hästvänliga ridskolor?

Sv: Ingen diskussion om hästvänliga ridskolor?

Jasså?
Om du godkänner att du som användare är ansvarig för det du skriver så har det all juridisk bärighet som behövs...
Nej, så är det inte. Enligt lagen om ansvar för elektroniska anslagstavlor är det den person som tillhandahåller tjänsten som är ansvarig. (http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19980112.HTM)

Dessutom är vi väl inte direkt petnoga när det gäller att fastställa identiteter vid registreringstillfället.
 
Sv: Ingen diskussion om hästvänliga ridskolor?

1 exempel?
Det finns väldigt många med där samma sak har hänt ridskolor som är bra finns men det långt emellan dom och dom är inte många.
Där är skillnaden mellan de som är villiga att betala lite mera för sin ridskola och de som vill ha det så billigt som möjligt.

Du skrev utifrån en ridskola.

Vet du ens varför många ridskolor är så dåliga som dom är?
Det är för föräldrar köper in sig i eller hamnar i styrelsen för ridskolorna och kräver dittan o dattan. Detta hände med en ridskola jag jobbade för förut kvaliteten gick ner enormt hästarna fick gå extra lektioner osv osv.
Det är bara så trist med all smutskastning av ridskolor och ofta från folk som bara har fördomar att gå efter. (Vet inte hur det är med just dej)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
2 976
Senast: ameo
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 819
Senast: Hedinn
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 654
Senast: alazzi
·
Gnägg Jag är nyfiken! Är det vanligt att man gör det? Ni som sålt - har ni hälsat på hästarna hos nya ägaren? Om inte - skulle ni vilja göra...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 833
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp