Ingen signal vid sms!

cambodia

Trådstartare
Min mobil har fått nån knäpp och ger inte alltid ifrån sig signal när jag får sms. Jag kan gå in på meddelanden och titta och först då se att jag fått nya sms.
Det är SÅ frustrerande, någon som varit med om samma sak? Vad kan man göra?
Jag startar om telefonen med jämna mellanrum nu för jag tänkte att den var trött, men det verkar inte hjälpa. Har bytt signal idag men inte fått nåt sms än så vet inte hur det gick med det...

Har en Sony Xperia Go.

Jag hade en som gjorde exakt samma sak, en Samsung Galaxy s2. Jag lyckades inte få den att fungera igen tyvärr och nu har jag köpt en ny istället :) (Inte bara därför den gamla hade börjat hänga sig mm så det var dax en då)

@Drago Det lät ju mindre hoppfullt... den har dock skött sig ett tag igen nu så jag håller tummarna! Men den har en del annat trassel för sig också... Inte är den gammal heller :(
Mobiler ska bara fungera! :mad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
19 213
Senast: ufot
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 777
Fordon (Jag skulle vilja döpa tråden: Finns det någon som vill spränga min bil?) Efter att ha haft ett minst sagt vansinnigt frustrerande år i... 2
Svar
30
· Visningar
3 162
Senast: Migo
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 699
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka