karamelldrottningen
Trådstartare
Blir så mycket tvätt. Ni som inte har någon torktumlare hur löser ni torkningen?
Jag hänger upp allt men det tar upp nästan ett helt rum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hängde upp kläderna på en torkställning och ställde ut den. Enkelt att lyfta in den och vika kläderna inomhus sedan.Blir så mycket tvätt. Ni som inte har någon torktumlare hur löser ni torkningen?
Funkar det nu vid minusgrader?Jag hängde upp kläderna på en torkställning och ställde ut den. Enkelt att lyfta in den och vika kläderna inomhus sedan.
Jag har ställt en luftavfuktare bredvid torkställningen som blåser luft rakt på den. Det förkortar torktiden avsevärt men kommer ändå att köpa torktumlare så småningom för det är så opraktiskt att inte kunna tvätta flera maskiner på samma dag.Blir så mycket tvätt. Ni som inte har någon torktumlare hur löser ni torkningen?
Vi hänger tvätt i tvättstugan och vikbara torksällningar. Har alltid gjort det även när det var småbarn. Vi tvättar mest på helgen. Får plats med typ 2 maskiner i tvättstugan och säkert 3 på torkställningarna.Blir så mycket tvätt. Ni som inte har någon torktumlare hur löser ni torkningen?
Vikbara? Hänger de på väggen då?Vi hänger tvätt i tvättstugan och vikbara torksällningar. Har alltid gjort det även när det var småbarn. Vi tvättar mest på helgen. Får plats med typ 2 maskiner i tvättstugan och säkert 3 på torkställningarna.
Det visste jag inte. Om mikroplaster att de frigörs mer. Måste vara från syntetiska material då? Inte bomull.Som så många andra hänger jag på tvättställning inomhus nu på vintern. På sommaren hänger jag på torkvinda utomhus. Vi är två vuxna i hushållet. Jag hörde precis på radion häromdagen att torktumlare är en stor bov vad det gäller att frigöra mikroplaster i kläder, så då kände jag att det kanske ändå var rätt bra att inte använda en sådan. Jag har verkligen ingen plats för en torktumlare heller. Det var svårt nog att hitta plats till tvättmaskinen!
Vi har en över dörren också men två såna här. Superbra.Vikbara? Hänger de på väggen då?
Ja, det är från syntetiska material.Det visste jag inte. Om mikroplaster att de frigörs mer. Måste vara från syntetiska material då? Inte bomull.