Ingen uppvaktning på 40-årsdag

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!
:banana: :bump: :love: :banana: :bump: :love:
Jag önskar att jag hade såna där fina bilder som en del har, men tyvärr inte, så du får hålla till godo med smilisarna!
STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN
Önskar Vi och Hela Världen :banana: Tjohooo!!!!
 
grattis.jpg
 
Grattis!!!
Saknar dock ord för hur de beter sig på din arbetsplats.
 
Grattis på födelsedagen rabalder! Håll huvudet högt, du har fler vänner än du tror! :up:

Jag har också såna där skitstövelkollegor, Inte alla, men alldeles för många.
 
Vilken fruktansvärd situation!
Har tyvärr inget tips runt den, men ville säga GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN åtminstone :)
 
Grattis i efterskott! :bump::banana:
Hoppas dagen utanför arbetsplatsen var trevlig och bra i alla fall?
Stora kramar! :love:
ps. Det kommer slå tillbaka mot dem förr eller senare! Förhoppningsvis sitter du då bekvämt på en arbetsplats långt därifrån, blir välbehandlad och mår bra så att du tryggt kan bevittna spektaklet på håll...
Var rädd om dig! :love:
 
Grattis i efterskott! Hoppas att din dag blev bra trots allt och att du fick ett fint firande hemma.

Jag tycker att du verkar vara en person med ett starkt rättspatos som inte drar dig för att säga till när något är fel. Jag minns flera trådar där jag har sett de egenskaperna hos dig. Jag tycker att sådana egenskaper är beundransvärda och att du ska vara stolt över dig själv. Men tyvärr är det ju så att man kan råka illa ut när man påtalar att något är fel. Andra människor kan tycka att det är jobbigt och obehagligt eftersom det innebär att man samtidigt ställer krav på dem.

Det är verkligen bedrövligt hur det ser ut på din arbetsplats. Det måste vara oerhört frustrerade att att ha ett arbete som man egentligen trivs väldigt bra på men där chefen mobbar. Det måste även vara dubbelt frustrerande att ha en mobbande chef med tanke på den verksamhet som ni bedriver. Det är verkligen ren skär idioti och det är märkligt att ingen annan än du reagerar.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 784
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 800
Senast: fejko
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 843
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
2 875
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Lösa hundar
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp