Innan vi dör

Massor!

Prova köra en travhäst.
Rida islandshäst på island.
Äga en femgångshäst med bra gångarter (inte nödvändigtvis islandshäst, finns fler intressanta raser, men jag älskar ju iofs flygande pass....).

Det var det första som dök upp.
Men jag kan nog haka på att det vore kul med hundspann också.
 
Massor!

Prova köra en travhäst.
Rida islandshäst på island.
Äga en femgångshäst med bra gångarter (inte nödvändigtvis islandshäst, finns fler intressanta raser, men jag älskar ju iofs flygande pass....).

Det var det första som dök upp.
Men jag kan nog haka på att det vore kul med hundspann också.
Håller med hundspann verkar kul
 
Jag har precis behandlats för cancer så för min del är frågan ganska aktuell även om jag just nu är cancerfr.

Jag vill galoppera på halländska ständer.

Rida islandshäst på ovalbana i alla gångarter.

Rida en galopphäst.

Se norrsken

Åka till Japan
 
Massor!

Prova köra en travhäst.
Rida islandshäst på island.
Äga en femgångshäst med bra gångarter (inte nödvändigtvis islandshäst, finns fler intressanta raser, men jag älskar ju iofs flygande pass....).

Det var det första som dök upp.
Men jag kan nog haka på att det vore kul med hundspann också.
Köra en travhäst brukar vara lätt ordnat
Ring närmsta travtränare
Har man hästvana är de inte omöjliga
 
Jag skulle vilja se Brasilien, testa att köra lastbil och köpa ett hus. Skulle jag någon gång få ha en Amazon också vore det toppen! Eller en egen fjordhäst :heart

Och jag skulle nån gång vilja sluta fred med mig själv och mina spöken, förlåta mig själv för allt som har blivit fel och inte vara så jävla hård mot mig själv.
 
Det finns ju travskolor också. Är ju mest när man är barn som man går där. Skolorna går ju inte ens runt ekonomiskt men man ser det som en vinst att få nya till den sporten. Men det anordnas även för vuxna så värt att kolla upp. Om man inte vill kontakta någon travtränare själv vill säga :)
 
Högst upp på min önskelista står faktiskt en häst på något vis. Egen eller någon annans. Rida, köra, borsta, pyssla om, bara vara.
Hundspann är också en grej med tanke på min egen husky.
Resa till Australien.

Det är det ekonomiska och logistiken som sätter käppar i hjulen. Jag har inte råd till något och inget körkort osv. Jag antar jag får vänta med att dö tills jag har råd att spela på lotto och vinner några pengar där.
 
Jag vill följa min son och se hur han blir som vuxen. Det är faktiskt min största förväntan på framtiden, och jag ser verkligen fram emot allt det vi ska göra när han har blivit äldre.

Jag vill lära mig paddla kajak. Det kan jag såklart göra när som helst, men jag vill paddla på lite mer exotiska platser än hemma i Skåne, och idealt vill min avkomma göra också göra detta dvs vi kan ha lite gemensamt intresse.

Jag vill vandra i fjällen. Min hund heter Sarek pga att det har länge varit en dröm att vandra där. Ironiskt nog har hunden faktiskt varit och fjällvandat utan mig med en hundvakt.

Jag vill åka till nordvästra Nordamerika. Jag vill till se Seattle, jag vill se nationalparkerna där och skogarna. Jag vill smaka vinerna och insupa atmosfären. Och sen vill jag ta mig söderut, och se de norra delarna av Kalifornien. Jag har bara varit i LA vill verkligen se mer!

Jag vill ner söder om Sahara, men jag vet inte vart. Kunskapsglappet är verkligen skrämmande! Jag hade en klasskompis från Sydafrika som menar att det är underbart, en vän säger att han upplevde att Uganda var fantastiskt, andra säger att Gambia är det vackraste. Och jag har ingen aning! Jag tycker det är minst sagt fel och dumt. Så det vill jag ändra på. Men det ligger kanske 10 år fram i tiden.

Jag vill åka till Laos, Kambodja, Vietnam, Filippinerna och Indonesien. Klimatet i Sydostasien som jag har upplevt det har passat mig så himla bra. Tanken är att åka till Filippinerna nästa vinter och hälsa på släktingar, och samtidigt passa på att utforska landet lite.

Utöver detta har jag femtielva saker till. Jag vill massor helt enkelt. Men mycket få saker är Måste, alltså att jag ska klicka Check! för att vara nöjd med att ha uppnått något livsmål på dödsbädden. Generellt försöker jag sätta ganska mycket guldkant på vardagen, för livet ska levas och inte bara överlevas.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
673
Fritid Vi tänker oss kanske till Åland i slutet av augusti :). Ingen av oss har varit där, så vi tar tacksamt emot alla tips! Vad gör man, vad...
Svar
0
· Visningar
175
Tjatter Jag har alltid velat bo på landet. Nu har vi så smått börjat planera för en sådan flytt. Än så länge är vi alldeles i uppstart; dvs vi...
2
Svar
27
· Visningar
1 326
Senast: sthu
·
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
28
· Visningar
2 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp