Inreda sadelkammare (på bästa sätt)

Sv: Inreda sadelkammare (på bästa sätt)

Jag har köpt dem från Bole, de säljs av globus.
jag gav nästan 800kr/st för dem.
 
Sv: Inreda sadelkammare (på bästa sätt)

kl
Annars borde ju dom här fungera, lite billigare kanske?
710277_01.jpg
 
Sv: Inreda sadelkammare (på bästa sätt)

Ja de kanske de gör, men det är ju inte riktigt samma sak.
De jag har håller ju isär täckena, samt att du kan hänga fler under om man vill.
 
Sv: Inreda sadelkammare (på bästa sätt)

Täcken... vi har satt upp en stång i taket och köpt täckesgalgar på Nordpost för torkning. Alla "extratäcken" lägger vi i stora plastlådor som man brukar ha att förvara dynor till utemöbler i. Praktiskt och billigt - får lätt plats i sadelkammaren under tränshängarna!
Sadlar... vi försöker att sätta alla på en rad i lagom höjd så ingen behöver knäcka ryggen.
Borstar och prylar - IKEAs förvaringslådor (kanske tvättkorgar?), vita plast som man kan stapla på varandra och ändå kan öppna för de är sneda där fram är helt lysande. Kanon till kraftfoder också.
 
Sv: Inreda sadelkammare (på bästa sätt)

Det finns plastförpackningar på Åhle'ns som jag tycker är bra.
Man kan stapla dem på varandra men ta ut själva lådan utan att behöva flytta något annat. Bra vid lite högre höjder.
Den heter Tokyo
http://www.ahlens.se/opencms/search.html
 
Sv: Inreda sadelkammare (på bästa sätt)

"lägger vi i stora plastlådor som man brukar ha att förvara dynor till utemöbler i"

Vad har du för slags låda ? Jag söker en som är råttsäker, men de flesta jag har sett har rätt så stora ventilationshål eller hål för handtag.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 573
Senast: Ajda
·
Gnägg Hur ska jag tänka...? Stallet har 4 boxar ( vi har 2 ridhästar samt 2 shettisar för körning, alla hästarna går på lösdrift och kommer i...
Svar
7
· Visningar
1 590
Senast: pajaztar
·
Gnägg Tjohooo äntligen håller vi på att bygga stall!:) Väggar och tak är på plats och nu ska vi sätta in fönster, dörrar, innertak och sen ska...
Svar
3
· Visningar
1 697
Utrustning I stallet finns en sadelkammare helt utan inredning, rummet är väl ca 4 m åt ena hållet och 120-140 på kortsidan. Tänkte ha sadelhängare...
Svar
14
· Visningar
7 756
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp