Inrednings Hjälp

F

fall_out_girl

Jag håller på och göra om mitt rum och jag behöver lite tips.

1. Jag har bara två el uttag i mitt rum vilket gör att jag för tillfället använder 4st grenuttag (vilket inte är så snyggt...). Dom två jag har sitter också ganska dumt till (nästan bredvid varandra fast på olika väggar).
Någon som också har samma problem? Hur har du löst det??

2. Sladd kaos vid datorn. Jag vet inte hur många små manicker jag har som är kopplade till mitt USB uttag. Jag har som ett grenuttag till den med 4 USB portar i samma och den har ju blivit full på 2 sek och det ser rent förjävligt ut med alla sladdar.
Någon som har lösning till detta problem?

3. Jag har ingen taklampa, någon som har ett tipps på en snygg sådan?

4. Jag vet inte vart jag ska göra av böckerna. Jag har fullt i min bokhylla nu och funderar på att köpa snygga hyllor som man sätter upp på väggen.
Någon som har tips på det?

Ja, som sagt så har jag ganska mycket problem...
HJÄLP!!:cry::laugh:
 
Sv: Inrednings Hjälp

Måla rummet mörklila, måla om alla möbler i vitt, ha en minimal gardin så det kommer in ljus
Skaffa skåp/hyllor som är stängbara och förvaringslådor så du samlar ihop allt smått som ligger löst
 
Sv: Inrednings Hjälp

1. Sladdar är aldrig snygga, ju mindre man ser av dem desto bättre. Du kan fästa sladd längs med väggarna isf att dra dem rakt över golvet. Skulle ge ett bättre intryck.

2. Arbetsplatsens sladdar stör mig inte, däremot ser det stökigt ut för att du har 2000 saker på ett minimalt skrivbord. Måste du ha alla manicker inkopplade samtidigt? Annars kanske du kunde ha en snygg burk att förvara de grejer du inte använder i... och ta fram och ta bort dem. Jobbigt, men snyggare.

3. Taklampor finns det 1000-tals. Åk till Ikea :angel:

4. Om du tar bort saker från bokhyllan som inte är böcker så finns det absolut plats för fler där... :D

Summan av kardemumman: Du behöver ordning! Sortera och släng saker du inte behöver. Du ser ut att ha väldigt mycket prylar på liten yta. :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 027
Senast: Yeah but
·
Hemmet Vi upptäckte i höstas en missfärgning i taket under badrummet, tog ut en kompis som trodde det var rör som var lite otätat i badrummet...
Svar
5
· Visningar
1 216
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 442
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 570
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp