Inredningstråden, del 2

Måla en mörkare accentfärg runt vägg och tak i den där lilla nischen som fönstret sitter i? To make it pop liksom :)
Bra tanke, dock hade jag inte tänkt bo här i hela livet så jag vill inte måla någonting. Målade i förra lägenheten vilket gjorde den lite svårsåld.
 
Tror dessvärre att det blir svårt att måla över inför försäljning. I förra lägenheten gnällde spekulanter över min röda fondvägg i köket som ett argument mot att köpa lägenheten :banghead:
WOAW! De hade nog inte gillat vårt hus :rofl: Men det finns färg som täcker extra mycket som man kan använda över mörka eller andra rejält färgglada partier. Men kanske en högfäst gardinstång med kappa som täcker väggen över fönstret är en ide? :)
 
Tror dessvärre att det blir svårt att måla över inför försäljning. I förra lägenheten gnällde spekulanter över min röda fondvägg i köket som ett argument mot att köpa lägenheten :banghead:
Rött är en färg som man kan lätt hata eller älska att ha på väggen. Jag tänker om man tar en mera natur-färg så är det betydligt mera överkomligt i folks ögon. Grått är lite trist tycker jag men alla nyanser mellan ljus beige till mörk brunt eller mörk grönt kan funka tänker jag. Rätt modernt numera också.
 
Rött är en färg som man kan lätt hata eller älska att ha på väggen. Jag tänker om man tar en mera natur-färg så är det betydligt mera överkomligt i folks ögon. Grått är lite trist tycker jag men alla nyanser mellan ljus beige till mörk brunt eller mörk grönt kan funka tänker jag. Rätt modernt numera också.
Jag avskyr naturfärger! Hade röd fondvägg i köket, grön hall och lila sovrum🙂
 
Jag avskyr naturfärger! Hade röd fondvägg i köket, grön hall och lila sovrum🙂
:D ville bara komma med förslag på färger som skulle funka på dagens marknad.
Sen att det inte är din smak och/eller att du vill ha en annan färg är ju helt klart upp till dig :up:
 
Hur söt är inte den här förvaringsburken? :love: Den finns i flera olika storlekar så när jag fått mer ordning hemma ska jag ta och beställa. Tänk att ha flera såna här och använda som godisburkar! DRÖM :D

Karusellburk.jpg
 

Liknande trådar

Svar
509
· Visningar
26 876
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 419
Senast: Marita73
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: Otherside
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
987
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp