Inredningstråden, del 2

Hittade en häftig lampa, som jag inte behöver :cautious:
40129-02-01.jpg

Billigaste stället
Jag gillar inte ens såna där retro grejer, eller rymden, men den här är ... häftig :cautious:
 
Vill haaaaaaa😍😍😍😍😍😍 Är det samma kollektion som muminmuggarna? Must have...

Visst är den väl bara helt underbar!! Ännu finare i verkligheten än på bild tycker jag. Bara älskar tanken på att möta denna varje morgon i köket :love:🥰🤩

Det är det samma serie den här heter Romance. Finns även en likadan vattenkokare med Lilla My som var jättefin med. Men denna passade så bra in i vårt kök. Är supernöjd med mitt köp!!
 
Visst är den väl bara helt underbar!! Ännu finare i verkligheten än på bild tycker jag. Bara älskar tanken på att möta denna varje morgon i köket :love:🥰🤩

Det är det samma serie den här heter Romance. Finns även en likadan vattenkokare med Lilla My som var jättefin med. Men denna passade så bra in i vårt kök. Är supernöjd med mitt köp!!

Ska börja googla... 🙄
 
Jag ska nog köpa en ny soffa! Ska och provsitta den i slutet av månaden :) Tycker min är jättefin, men den är helt hopplös att skeda i tyvärr.

Är väldigt inne på en gul, men då måste jag byta matta också, så vi får se! Den kanske inte ens är skön :D
Visa bifogad fil 64443
Jag hade en sån och tyckte den var jättemysig! Funderar på att köpa en ny sådan igen. :)
 

Liknande trådar

Svar
794
· Visningar
42 105
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
491
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
447
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 743

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp