Inredningstråden, del 2

20210828_175122.jpg
 
Fått en ny kyl. Nu börjar projekt hitta fina magneter, den förra klistrade jag klistermärken på, inte att rekommendera :D
Visa bifogad fil 76975
Kylskåpsmagneter ja... I ett svagt ögonblick när jag inser att infallet att föda upp fjärilar hemma inte gick att genomföra på grund av att tanken slog mig för sent på säsongen så kompenserade jag med att köpa fjärilsmagneter istället:

20210917_183442.jpg


Det blev ju inte alls överdrivet många eller så! 🤣 Men jag gillar dem ändå så de får vara kvar för tillfället! :D
 
Kylskåpsmagneter ja... I ett svagt ögonblick när jag inser att infallet att föda upp fjärilar hemma inte gick att genomföra på grund av att tanken slog mig för sent på säsongen så kompenserade jag med att köpa fjärilsmagneter istället:

Visa bifogad fil 77070

Det blev ju inte alls överdrivet många eller så! 🤣 Men jag gillar dem ändå så de får vara kvar för tillfället! :D

Har såna på bevakning på tradera :D
Screenshot_20210917-184528_Tradera.jpg
 

Liknande trådar

Svar
915
· Visningar
48 616
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
524
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
468
Senast: gullviva
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 784
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp