Inredningstråden, del 2

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 177 020
Status
Stängd för vidare inlägg.
20210828_175122.webp

Fått en ny kyl. Nu börjar projekt hitta fina magneter, den förra klistrade jag klistermärken på, inte att rekommendera :D
Visa bifogad fil 76975
Kylskåpsmagneter ja... I ett svagt ögonblick när jag inser att infallet att föda upp fjärilar hemma inte gick att genomföra på grund av att tanken slog mig för sent på säsongen så kompenserade jag med att köpa fjärilsmagneter istället:

20210917_183442.webp

Det blev ju inte alls överdrivet många eller så! 🤣 Men jag gillar dem ändå så de får vara kvar för tillfället! :D

Kylskåpsmagneter ja... I ett svagt ögonblick när jag inser att infallet att föda upp fjärilar hemma inte gick att genomföra på grund av att tanken slog mig för sent på säsongen så kompenserade jag med att köpa fjärilsmagneter istället:

Visa bifogad fil 77070

Det blev ju inte alls överdrivet många eller så! 🤣 Men jag gillar dem ändå så de får vara kvar för tillfället! :D

Har såna på bevakning på tradera :D
Screenshot_20210917-184528_Tradera.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
657
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 283
Senast: NilHe
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
562
· Visningar
16 215
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna