Inredningstråden, del 2

Tuttarna på plats :D
20211004_145512.jpg
 
Jag behöver tips!
Vi har precis renoverat badrummet och jag vet inte vart jag ska göra av schampoflaskor mm i duschen -hur har ni det?
Vill helst undvika dom vanliga korgarna i krom eller liknande, plast känns rent spontant som ett big no-no..

Help pleeeeaaaseee!!
648E48F5-5D1C-429B-8540-CA6B5730EC41.jpeg
 
Jag behöver tips!
Vi har precis renoverat badrummet och jag vet inte vart jag ska göra av schampoflaskor mm i duschen -hur har ni det?
Vill helst undvika dom vanliga korgarna i krom eller liknande, plast känns rent spontant som ett big no-no..

Help pleeeeaaaseee!!Visa bifogad fil 79217

Gud vilken snygg dusch!
Har tyvärr inga tips då min första tanke var en hörnställning i samma färg som duschen :D
 
Jag behöver tips!
Vi har precis renoverat badrummet och jag vet inte vart jag ska göra av schampoflaskor mm i duschen -hur har ni det?
Vill helst undvika dom vanliga korgarna i krom eller liknande, plast känns rent spontant som ett big no-no..

Help pleeeeaaaseee!!Visa bifogad fil 79217
Har ni nog med skåp/lådplats så hade jag köpt korgar att ta med sig in i dushen så dom var undanstoppade men redo och lätta att plocka fram ☺️ Så fint, 😍både duschen och kaklet. Heter det subway tiles, den stilen?
 
Har ni nog med skåp/lådplats så hade jag köpt korgar att ta med sig in i dushen så dom var undanstoppade men redo och lätta att plocka fram ☺️ Så fint, 😍både duschen och kaklet. Heter det subway tiles, den stilen?

Jag skulle absolut kunna ha mitt undanstoppat och plocka in när jag ska duscha men jag tror inte sambon är så pigg på det..
Tack! Ingen aning 😆
 

Liknande trådar

Svar
736
· Visningar
38 547
Senast: Dimmoln
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
477
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
413
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 206
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp