Inredningstråden, del 2

Favoritlampan har även fått julpynt 😍
F615E90C-BDF7-4D04-B12D-83090EA777C6.jpeg
 
Funderar på om jag ska kosta på mig några dyra hyllor till hallen. Jag gillar verkligen dessa men minsta varianten kostar runt en tusenlapp och jag vill i så fall ha tre stycken 😅

muuto-folded-shelves-x-small-styled.jpg
 
Jag har problem med hur jag ska rama in mitt vardagsrumsfönster. När jag köpte lägenheten var fönstret gammalt och vackert. Sen bytte föreningen alla fönster, vilket behövdes, men det nya är inte lika vackert och behöver dekoreras.
En kappa fastnar varje gång jag stänger dörren. Längder hamnar i vägen för bokhyllor. Jag gjorde det här igår och det är bäst hittills så det får vara kvar över vintern. Har haft en idé om att måla en bård runt fönstret men det blir jobbigt att dölja snyggt när jag ska flytta.
AD9CAB66-0ED6-4E62-A898-C309AFBCF798.jpeg
 
Jag har problem med hur jag ska rama in mitt vardagsrumsfönster. När jag köpte lägenheten var fönstret gammalt och vackert. Sen bytte föreningen alla fönster, vilket behövdes, men det nya är inte lika vackert och behöver dekoreras.
En kappa fastnar varje gång jag stänger dörren. Längder hamnar i vägen för bokhyllor. Jag gjorde det här igår och det är bäst hittills så det får vara kvar över vintern. Har haft en idé om att måla en bård runt fönstret men det blir jobbigt att dölja snyggt när jag ska flytta. Visa bifogad fil 61108
En växt (typ gullranka) som får klättra längs med ljusslingan är min spontana idé. Kanske en på höger sida och en på vänster sida, så möts de uppe i mitten. Ingen quick fix i och för sig, det kan ta ett tag att få dem tillräckligt långa...
 
Jag har problem med hur jag ska rama in mitt vardagsrumsfönster. När jag köpte lägenheten var fönstret gammalt och vackert. Sen bytte föreningen alla fönster, vilket behövdes, men det nya är inte lika vackert och behöver dekoreras.
En kappa fastnar varje gång jag stänger dörren. Längder hamnar i vägen för bokhyllor. Jag gjorde det här igår och det är bäst hittills så det får vara kvar över vintern. Har haft en idé om att måla en bård runt fönstret men det blir jobbigt att dölja snyggt när jag ska flytta. Visa bifogad fil 61108

Jag hade gjort nåt sånt här :)
Men kan fatta att andra kanske inte tycker det är lika snyggt som jag, haha. Har även en ljusslinga inbakad där.

Hade dessa blommor runt fönstret i en tidigare lägenhet då jag inte ville ha gardiner.
20201205_120218.jpg


Annars gillar jag @Mineur s idé, men kan ju som sagt ta ett tag.
 

Liknande trådar

Svar
863
· Visningar
46 382
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
523
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
463
Senast: gullviva
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp