Bukefalos 28 år!

Inredningstråden, del 2

Är såå sugen på att beställa den här tavlan i stort format (150x110). Jag tror att det är precis så här jag kommer känna mig när jag äntligen kan flytta in i min nya lägenhet om tre veckor efter en fullspäckad höst. Har inte haft en ledig dag på över ett halvår utan har både jobbat heltid och renoverat på kvällar/helger 😅

Namnlös1.jpg
 
Är såå sugen på att beställa den här tavlan i stort format (150x110). Jag tror att det är precis så här jag kommer känna mig när jag äntligen kan flytta in i min nya lägenhet om tre veckor efter en fullspäckad höst. Har inte haft en ledig dag på över ett halvår utan har både jobbat heltid och renoverat på kvällar/helger 😅

Visa bifogad fil 61570

Inte min stil men otroligt härlig känsla i den :love: Har du en lämplig vägg så säger jag köp :up:
 
Inte min stil men otroligt härlig känsla i den :love: Har du en lämplig vägg så säger jag köp :up:
Jag köpte den 😁 Blev så himla trött efter att ha letat halvt ihjäl mig efter en passande tavla och scrollat igenom hur många motiv som helst i stil med vargar i månsken, solnedgångar och städer jag aldrig besökt och än mindre har en relation till. Kanske skulle kört på en sån tavla ändå och kombinerat med några väggord för att fullborda looken? 🤔
 

Liknande trådar

Svar
1 406
· Visningar
76 166
Senast: Wille
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
639
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
594
Senast: gullviva
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 939
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp