Bukefalos 28 år!

Inredningstråden, del 2

Äntligen är kommoden i lilla toaletten klar. skrapat, målat och monterat tvättställ, blandare och knoppar. Var rätt bökigt att ordna rördragning då lådorna fick modifieras 🤯
ED572D87-3BFE-4A96-B716-9153B8644070.jpeg


Syns inte men det är engelskt röda ben, vilket även spegel och hyllor blir, de måste bara torka innan vi kan hänga upp.
 
Hahahaha. Jag sa till en kompis för några veckor sen att jag ville ha någon typ av hästskulptur i min nya lägenhet.

Idag skickade han den här som förslag, "jag såg den och kom att tänka på det du sa!"



Kan ju konstatera att den här pållen måste ha tittat långt ner i foderpåsen och att absolut ingenting har satt sig på benen 😅

1611565198101.png
 
Hahahaha. Jag sa till en kompis för några veckor sen att jag ville ha någon typ av hästskulptur i min nya lägenhet.

Idag skickade han den här som förslag, "jag såg den och kom att tänka på det du sa!"



Kan ju konstatera att den här pållen måste ha tittat långt ner i foderpåsen och att absolut ingenting har satt sig på benen 😅

Visa bifogad fil 63788

Åh! Vill ha! :heart
 
Hahahaha. Jag sa till en kompis för några veckor sen att jag ville ha någon typ av hästskulptur i min nya lägenhet.

Idag skickade han den här som förslag, "jag såg den och kom att tänka på det du sa!"



Kan ju konstatera att den här pållen måste ha tittat långt ner i foderpåsen och att absolut ingenting har satt sig på benen 😅

Visa bifogad fil 63788
Underbar, den vill jag ha 😁
Synd att den var enorm 😂
 
Hahahaha. Jag sa till en kompis för några veckor sen att jag ville ha någon typ av hästskulptur i min nya lägenhet.

Idag skickade han den här som förslag, "jag såg den och kom att tänka på det du sa!"



Kan ju konstatera att den här pållen måste ha tittat långt ner i foderpåsen och att absolut ingenting har satt sig på benen 😅

Visa bifogad fil 63788
Så cool! :love: Var är den ifrån?
 
Äntligen är kommoden i lilla toaletten klar. skrapat, målat och monterat tvättställ, blandare och knoppar. Var rätt bökigt att ordna rördragning då lådorna fick modifieras 🤯
Visa bifogad fil 63746

Syns inte men det är engelskt röda ben, vilket även spegel och hyllor blir, de måste bara torka innan vi kan hänga upp.
Vad fint det blev! Älskar den gröna färgen :love:
 
Hahahaha. Jag sa till en kompis för några veckor sen att jag ville ha någon typ av hästskulptur i min nya lägenhet.

Idag skickade han den här som förslag, "jag såg den och kom att tänka på det du sa!"



Kan ju konstatera att den här pållen måste ha tittat långt ner i foderpåsen och att absolut ingenting har satt sig på benen 😅

Visa bifogad fil 63788
Vill du ha en mera muskulös häst?
HAS0144-.jpg


:angel:
 
Har sjuk beslutsångest har råkat köpa fler ljusstakar men vete tusan vart jag ska placera dem. 2 st Höga för blockljus i silver och så denna lilla. (har rättat till mittenljuset så nu är den inte sned längre)
143368419_806034053311837_774638458695190960_n.jpg


Jag har för litet hus. Någon som kan ge mig lite mer plats? :D
 
Skämt åsido @Zinfernia jag kan tipsa om Hemmets Hjärta som har ett antal olika häst skulpturer, sök bara på häst på deras hemsida.

Du skulle skickat i pm.... nu är ju jag därinne och kollar och jag har liksom hästförbud hemma. (Har än så länge 16 olika hästinspirerade grejer varav 1 hästhuvud på väggen, 3 hästtavlor + en del större statyer mm så sambon har sagt nej den dummingen :cautious: )
 
Du skulle skickat i pm.... nu är ju jag därinne och kollar och jag har liksom hästförbud hemma. (Har än så länge 16 olika hästinspirerade grejer varav 1 hästhuvud på väggen, 3 hästtavlor + en del större statyer mm så sambon har sagt nej den dummingen :cautious: )
Jag känner mig såå skyldig ... not :devil:
Du verkar ju ha lite samma smak som mig så jag råder dig att kolla lite runt på annat också på den hemsidan :angel:
 

Liknande trådar

Svar
1 594
· Visningar
86 506
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
2 392
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
657
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 067
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp