Inredningstråden, del 2

Motsatta hörnet i vardagsrummet!
Mini ateljen 😁 ( inte jag som målat tavlan på väggen)
IMG_9792.jpeg
 
Jag har dem i guld på en mindre, vit byrå också! Tycker det blir så fint att byta knoppar.
Justja det är knoppar det heter, inte knappar :D

Och jag håller med. Jag har en vit Hemnesbyrå i hallen där jag bytt ut knopparna mot några som ser ut som typ kristallbollar, blev som en helt annan möbel trots den lilla förändringen.
 
Jag funderar på att möblera om mitt extrarum/pysselrum för jag måste få in den nya garderoben på något sätt och så jag hade tänkt mig blir inte alls bra. Tanken är att kunna få bort minst en byrå när garderoben är uppe. Men jag vet inte alls hur jag kan tänka mig att ändra på något och vad som blir bäst 🤔 Just nu är här bara totalt kaos pga garderobsdelarna som ligger överallt plus all annan bråte jag hela tiden samlar på mig
 
Börjar planera in inredning för nya lägenheten. Kommer använda dom möblerna vi redan har, men försöker hitta inspiration.

Bilder på lägenheten vi har köpt:

f151d1d71bb8d569351915a9a56e3d9d.jpg


fa85ac3538806934f590affe45b02187.jpg


17f9dd35dfa802a728b1d08650f1c36a.jpg


Dock inte alls min stil, jag är mer åt detta hållet:

513eebf301a856313e8bef500f507deb.png


Skulle säga industrial, guld och lite färger. Vi har en grön/grå soffa från Mio, och fjällbo serien från Ikea. Jag gillar blå/grönt mixat med stilen ovan. Har detta skåp från ikea med:

lommarp-skap-med-vitrindoerrar-moerk-blagroen__0740569_pe742075_s5.jpg


Några bra tips? :D vilket tapet för sovrummet, för den väggen kommer inte vara kvar :D Jag försöker typ få ihop detta industriell lyx stilen med en bra balans av feminint/maskulint så sambon kan känna sig hemma med.

Jag gillade den guldiga tak lampan med, vart kan man få tag på en sån för en billig peng? tänkte ha den över vår soffa.
 

Liknande trådar

Svar
764
· Visningar
39 974
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
485
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
429
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
29
· Visningar
1 258
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp