Inredningstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
35788


Gubevars vilken förbättring. Sovrumsväggen.
 
Jag lyckades! Ovan matbord + stolar levererades i förmiddags (dock en modell utan guld längst ner på stolsbenen) och jag kom just in i vardagsrummet för att upptäcka att sambon monterat hela rasket medan jag skypade med en kompis. Det blev precis lika snyggt som jag trodde att det skulle bli! :love:

Lustigt nog upptäckte jag att möblerna dessutom kommer från ett svenskt möbelföretag i Växjö! Kul att mötas av en informationsblad på svenska när jag öppnade första kartongen, det känns lite som att det var "meant to be" ;)
Ni hade väl ett ganska fint bord redan och blå stolar (eller om det var tvärtom) men de kanske kan användas som utomhusmöbler istället?
 
Ni hade väl ett ganska fint bord redan och blå stolar (eller om det var tvärtom) men de kanske kan användas som utomhusmöbler istället?
Jo, vi har fortfarande kvar den uppsättningen och försöker faktiskt att sälja den just nu. Jag vet inte riktigt varför, men jag tyckte aldrig att det såg särskilt bra ut... Det passade bra i vår förra lägenhet, men i den här trivdes vi aldrig riktigt med det. Att göra dem till utemöbler var ju i och för sig en bra plan B ifall vi inte hittar någon som vill köpa! :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
381
Senast: tott
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
671
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 296
Senast: MML
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 298
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp